• Laplata

I morgon börjar jag testa, ruvardag 4

Hej, jag hänger med här ...är RD7 och tjuvtestade minus idag..så det är bara att fortsätta vänta...detta är min första FET.
    Jag hade tänkt vänta till RD11 men jag kunde inte hålla mig ..jag ska försöka vänta tills på Lördagen nu!

När jag gjorde mitt första IVF så testade jag - på RD8 men sedan plusade jag på RD11, tyvärr slutade allt med ett tidigt MF.

Nu har jag kännt stickningar i höger sidan nästan dagen efter FET och det har kommit och gått. Sedan lördag har jag haft jätte ömma bröst men vet inte hur jag ska tolka det.
    Nu har jag gjort ostimulerad FET så det är inga hormoner som kan spöka som på första gången.

Håller tummarna för oss alla som ruvar!

• Laplata

leia83; jag hade också en pytte liten rosa flyttning dagen efter FET men det var bara en gång efter en toa besök, jag tror absolut det har me med ingeppet att göra.

Diddi73: det är så olika, har läst om fall som plusar väldigt tidigt men som sagt inte alla gör det..jag förstår hur du känner!!..tjuvtestade idag men det verkade vara för tidigt (hoppas jag)

• Laplata

Sötisa: det kanske kan vara nidblödning! jag tror att det kan vara bra tecken om det bara är små blödningar

Jag är i RD8 och har ömma bröst men det var värre för någon dag sedan! Jag hade haft stickningar i höger sida men sedan två dagar har jag inte kännt så himla mycket!..Ska försöka hålla mig till på Lördag (RD11) eftersom det var då jag plusade föra gången...men vi får se om jag lyckas hålla mig!

Håller tummarna för oss alla!!

• Laplata

Sötisa: ja, jag har också läst att de brukar vara en lite blödning men jag tror att det kan vara lite olika..Har du fortfarande blödingar?

Själv har jag testat idag igen (RD9) med de billiga testerna och blev minus igen ..vet att det kan vara för tidigt men man blir alltid ledsen när man inte ser ++!
    Jag har fortfande ömma bröst men annars känner jag inte så mycket.
    Ska iväg och köpa CB tester, eftersom de kan man testa tom 4 dagar före mensen ska komma och det vore imorgon för mig.

• Laplata

Katey: jag har läst flera fall där de har exakt samma syntom som när de ska få mens men sedan har mensen inte kommit...så det är absolut inte kört!! men jag förstår hur du känner!! det är så svårt att hålla hoppet uppe!

Själv har jag testat igen - på RD10, jag ångrar varje gång efter jag har testat eftersom jag vet att det kan vara för tidigt men ändå blir man sååå ledsen...har fortfande väldigt ömma bröst coh imorse har jag haft lite illamående men ingen mensvärk...vilken tortyr!!..det är bara att fortsätta vänta, måndag/tisdag ska mensen komma om jag inte är gravid

• Laplata

Sötisa: känner exakt som du!!! man vill bara ligga i sängen och bara vänta tills den dagen man vet att man är gravid...orkar med ingenting annat!!
    Idag testade jag med CB men statisktiken säger att om man testar 4 dagar innan mens så är det typ 50% säkert så det kan ju vara för tidigt..vi får hoppas!!...har försök att intala mig själv i alla fall att det är för tidigt

Hur är det med dig? inga blödningar idag?

Håller tummarna för oss alla!!

• Laplata

Hella25, jag är också i RD11 och testade precis -!! och jag undrar precis samma sak om det kan vara olika från grav till grav?? eller kan det vara olika beroende om man gör stimulerad eller inte??
    Vid mitt första IVF försök så testade + RD11 men tyvär slutade i MF, nu har jag gjort en ostimulerad FET och borde få mins på Måndag om jag inte är grav...så jag har inte så mycket hopp kvar...är sååååledsen!!

• Laplata

Hej Sötisa: din teori är hellt är rätt, ägget fäster ju inte alltid samma dag och då är det logiskt att man kanske inte plusar samma dag!!...men gud vad jobbigt det är just nu!!!
    Jag har bara mina jätte ömma bröst men fortfande ingen mensvärk (något jag brukar få några dagar innan mensen kommer). Hade några stickningar dagarna efter FET men det försvann efterRD6-7.

Vet inte om jag orkar testa imorgon, har sett såå många minus nu att jag orkar inte psykist se en till!!..men vi får se, under dagen kan jag hinna ändra mig flera gånger

Har dina blödningar slutat?

Hella 25: vi går på HS, vad gör ni?
    Vilka tester använde du när du testad + på RD8 och)?

Vi går hålla tummarna hårt för oss alla!!

• Laplata

Sötisa: igår och idag har jag använt CB plus, men föra gången hade jag köpt några billiga tester på nätet som var super känsilga men tyvärr kan jag intekomma ihåg sajten!!
    Vad har du testat med?

• Laplata

LeaNat: när har du din TD? vilen RD är du idag? det kan vara så att du är fortfande gravid men det kan ju också vara en tidigt MF...säger samma som Sötisa, jag skulle nog ringa sjukhuset och be de gjora ett blovprov (men jag vet att de vill inte göra det innan man har sin TD)
    Håller tummarna!!

Katey: gud vad tråkigt!!!livet är så orättvisst!! Skickar massa styrkekrammar!!

• Laplata

Avalie: jag håller helt med dig!! varje gång man testar och får en minus blir man sååå himla ledsen, och det är ändå inte slutresultatet...min man blir helt galen på mig därför han vill absolut inte att jag testar men eftersom jag går på tidigare en honom så har han ingen chans att stoppa mig..stackars män vad de får gå igenom med oss
    Idag bestämde jag mig för att inte teste eftersom jag var sååå ledsen igår efter teset att jag kände att det inte var värt det...jag kommer ändå bli ledsen igen när mensen kommer så det är lika bra att ha lite hopp kvar och sedan bli ledsen en gång bara!

Imorgon ska jag få mens om jag inte är gravid men har inga mensvärk som jag brukar få, har fortfande ömma bröst men som sagt jag testade minus igår så hoppet ligger inte på top!!

Sötisa: hur går det för dig?

LeaNat: Hoppas det går bra imorgon!! Håller tummanrna!

• Laplata

NEEEJ, Sötisa...varför är livet så orättvisst!! Skickar massa styrke kramar!! Hoppas att ni lyckas vid nästa försök!!

• Laplata

Hur ska man orka vidare!! här kom det en lite blödningen..så jag tror att det är helt kört..har varit illamående idag emn ingen mensvärk så jag fattar ingenting men jag tror absolut inte att jag är gravid suck man blir sååå himla ledsen!!

Håller tummarna för er som ruvar fortfande!!

• Laplata

LeaNat: jag skulle be sjukhuset göra ett blovprov, det kan tyvärr visa plus även om en MF är på gång (hände mig )...men om du slutar blöda sä är det mer troligt att allt är OK..Håller tummarna hårt!!

Svar på tråden I morgon börjar jag testa, ruvardag 4