Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
*nyfiken i en strut* Vad _gör_ ni härinne egentligen? Och nej, orkar _inte_ läsa alla 299 sidorna
*nyfiken i en strut* Vad _gör_ ni härinne egentligen? Och nej, orkar _inte_ läsa alla 299 sidorna
Fru bengtsson, tackar så hjärtligt! Jag kom på att jag sett såna här "glass"-trådar både nu och då här på FL och nu kände jag att det var dax att ta reda på vad det handlar om.
Har du varit med länge? Har ni nån "riktig" chokladglass? I så fall tar jag en rejäl portion och slår mig ner!
Björkeli: lite här och där
Tidigare har det mest varit inne på föräldraforumet men på sistone har jag haft alldeles för lite att göra på jobbet och halkat in på Allmänna diskussioner mer och mer. Det finns ju trots allt bara så mycket man kan skriva om barn.
Just det Piaf, jag väntar med spänning. Va trevliga ni är allihop!
Ha! Då tar jag fram "riktig" chokladglass, en rejäl hink, eller behövs det mer? Det ska vara choklad på, under och bakom! Det är väldans trist att det inte går att få tag på sån här glass i stockholm irl, hittade den senast i Visby i somras.
och inte kan man köpa Rocky road längre heller...
Vi ska till Lanzarote i december... sätter på mig solbrillerna nu.
Känner ni varandra irl?
Hmmm... vågar inte hoppa in i den andra tråden, än, vi har ju just träffats *rodnar* _Vart_ ska ni träffas då?
Då gör jag det...
Hästsveda???? _Var_ ligger det?
Ahaaa... har släkt där på trakten så det är väl inte omöjligt, iofs!
Får man fråga varför ni har valt det stället?