Inlägg från: Lalune2 |Visa alla inlägg
  • Lalune2

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Klart du får komma tillbaka när du vill Junija! Kram på dig, tror du behöver det just nu!

Björkeli; *asg*. Visst är det härligt med barn!?

Duktig du är Cotton som vågar sätta ner foten och säga ifrån! Jag är imponerad. Och jag tror stenhårt på att något bättre alltid kommer att komma ur det som händer, t ex ett ännu bättre jobb nu.

Här är vi glada, för MAKEN HAR TAGIT KÖRKORT idag!!! Efter en superstrulig morgon där han letade febrilt efter inbetalningskortet för uppkörningen (som skulle ha varit betald idag, hmm...) och var tvungen att springa till dagis med sonen, vilket ledde till att han kom försent till körlektionen (15 min), körde uruselt och fick skäll av körläraren, började uppkörningen med att köra uruselt där också men tog sig och fick till slut det efterlängtade körkortet! Så ikväll ska vi dricka champagne!!

• Lalune2

Ha ha Björkeli, håller med dig!

Men vi får skratta åt dem istället!

Vad jobbigt med cystan! Men skönt att du inte oroar dig så mkt, i de flesta fallen är det ju ingenting och då är det onödigt att ha oroat sig innan!

• Lalune2

Åhh vad bra Agnes är, jag fullkomligt älskar hennes röst! Däremot är hon fortfarande lite svag i kanterna, men rösten är fenomenal.

• Lalune2

Bjöööööööööööööööööööööööööööööööööörkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeliiiiiiiiiiiiiii, var är du????????????????????

Oj nu kommer Elina, en annan favorit!

• Lalune2

Ja, visst var Måns bra idag!? Första gången jag har gillat honom och så dissade juryn helt killen.

Yohanna, nu blir jag nyfiken, varför fick du mejl av henne??

Förresten, brukar inte Fru B följa Idol också? Var är hon månntro? Tjuvstartar på SPA?

• Lalune2

Nej men Elina som har en helt fantastisk röst! *förstår ingenting*

• Lalune2

Men Yohanna, då måste du hälsa henne från mig att jag tycker att hon är _skitbra_!! Och jävlar vad kräsen jag är!
    Gillar t ex inte Ola så mkt, Sebastian är bra men kör samma moves hela tiden osv.
    Men Elinas röst är bara kanon! Idag var väl dock inte hennes bästa dag.

• Lalune2

Björkeli, jasså du har sett till den lilla damen så här på kvällskvisten?

• Lalune2

Måns var ju asbra idag ju tycker jag!

Nä, idag tyckte jag nog att elina var sämst tyvärr...
    Men jag hoppas att Måns får åka hem.

Ja, han blev totalsågad av juryn, den stackars Måns. Jag som tyckte att han var super. Hur bra omdöme har jag då!?

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D