Inlägg från: lasueca |Visa alla inlägg
  • lasueca

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

FRuB, va kuuuuul O idag är det fortfarande helg..fortsätt o ha kul amiga...
    Jag har aldrig sjungt på karaoke...det ska nog alla va glada för fast man ska aldrig säja aldrig....
    Tänk om 2veckor sitter jag i GBG...de ni
    Skål o

• lasueca

Gisse, du är inte ensam du är själv Njut av självtiden...
    yohanna, snart får du nog svar
    Nu ska jag mysa en stund innan fotbollen..för sen blir det nog svårt..

• lasueca

Ställer in Serrano skinka o Rioja till er...melon som är sååååå go till efterätt
    Var är Cotton??

• lasueca

Hola chicas
    Har varit in o pussat på er...
    Jag har varit i GBG o myyyyyst med barnbarnen, guuuu vilka goa ungar jag har på dom...
    Hur är det här då? Dumt o fråga en lördag antar jag
    Ställer in SpritBrickan, själv tar jag mig en Martini...Skål på er alla...

• lasueca

Hola heladosar(på spanska) hiihi...
    Helgdag här idag...sååååå skönt, strålande sol o +26 välkomna hit
    Gisse, ska genast in o titta på folket som har pumpa på huvudet
    Hoppas ni alla mår bra, själv ska jag göra mig iordning för att sitta ute på favvokrogen*El Alma* i goda vänners sällskap om en timma.Mysit med helgdag mitt i veckan
    Kram o må bra glassisar(heladosar)

• lasueca

Björkeli,
    Piaf, tror du kör gôr bra...kanske du kan köra hem tvättmedlet till Gisse
    Tinto, åk dit med kärleken o njut Paris på egen hand....ungarna kan åka dit sen
    på er alla

• lasueca

Men va :? MP måste juh va jätte gammal...kanske UL dotter är med, vad vet jag
    Piaf, vaffö bada med kläderna på som Tjorven sa
    Tänk att det snart är första advent...jo jag köpte en ny advenstsstake i Swe fast jag glömde mossan...får ut o plocka iår igen..

• lasueca

Korkar upp champagnen (flera) för att skåla liite för tidigt, då vi alla är vakna.
    HIPP HURRA för PIAF....SKÅL amiga och hoppas du fyller massa år mer... och att vi får vara med

• lasueca

Hola chicas
    Vet att jag inte är här så ofta som jag borde...skyller på avståndet...
    Men ikväll ska vi fira mina 28år som mor..Tapas o champagne..öl eller läsk..vassegoa.
    Frans mamma, välkommen

• lasueca

Ingen här Skålar med mig själv.....

• lasueca

Smyger in med lite(inte liter) glögg o önskar er en skön kväll
    Allt bra med er alla`??? Jag mår fint fast mycket att göra...kul det med, då är det snart vår igen

• lasueca

Madge, jag är här på julafton...här firas inte jul förrens på juldagen....fast vi fuskar o firar på kvällen med kanske en tomte(troligen inte då inte barnbarn är här iår) o lite smått o gott Så ensam är du inte då
    Nu ska jag fira Barcas vinst över R:Madrid i fotboll...skålar o hurrar i champagne
    Gonatt alla

• lasueca

Gisse, jag har bara bra erfarenhet av den op, min mamma min svägerska och min svägerskas mamma(fast inte samma svägerska) Det ända dom glömde med min mor var att ge hormoner( ????????)Hur fan kan man glömma det???? fast det ät ju 48årsedan(tröst)
    Dom andra mår primaballerina
    Storkram

• lasueca

Firar svenskt härnere är svårt Inga turister här så långt ögat når.....eller jo dom kommer i busslass o åker samma dag

• lasueca

Yohanna Usch o fy....hon är inte snäll mot dig.jag har sagt det förr...HårdKram..

Till er andra en trevlig 1:a advent

• lasueca

Oj va mycket snö ni har

• lasueca

Nu ska jag gå o titta på mera vinterbilder
    Yohanna, har du hört ngt från gr-stjejen....grrrrrr....

• lasueca

Då stänger jag den då
    God Jul på er o tråden

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D