Anne M Äldre 15 Nov 14:23 4545 svar Återställ Anmäl Du ogillar detta Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D Hur mår Gislöv idag? (Kramar om)
Anne M Äldre 15 Nov 14:37 #0 Återställ Anmäl Du ogillar detta Vad har du röntgat Gisse (vilken kroppsdel)?Härligt att du har viljan att gå vidare Gisse, men tillåt dig att sörja och må dåligt också.
Anne M Äldre 15 Nov 14:57 #0 Återställ Anmäl Du ogillar detta Usch, kontrastvätska smakar inge vidare. Frågvisa jag (frågar man inget får man inget veta ) undrar varför du röntgat njurarna? Misstänkt njursten eller?!*Nynnar* Vill va´som duu se ut som duu (vill vara som Gisse som inte går ned sig) .
Anne M Äldre 15 Nov 15:05 #0 Återställ Anmäl Du ogillar detta Aha... Hoppas att du slipper fler anfall.
Anne M Äldre 15 Nov 15:35 #0 Återställ Anmäl Du ogillar detta Dags att gå och hämta "mini-me" från dagis . På snart återskrivande .
Anne M Äldre 15 Nov 16:45 #0 Återställ Anmäl Du ogillar detta Björkeli ~ Vad är det för behandling? Hoppas att du blir kry omedelbums < >.Uscha för ögoninflammation, det är så besvärligt (och smittsamt).
Anne M Äldre 15 Nov 16:57 #0 Återställ Anmäl Du ogillar detta Bjökeli ~ Just det, det har du "sagt", eller om jag "tjuvläst" det någonstans . Låter hur som helst inge vidare trevligt.Roisin Dubh har gjort min pressbild.