Inlägg från: Björkeli |Visa alla inlägg
  • Björkeli

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Fru B: Jo, jag ville oxå köpa för att pengarna skulle gå till bra ändamål... (startade till o med en tråd om det...) Så det känns väl lite tråkigt måste jag säga, samtidigt som symboliken med bandet är skitbra.

Kan ju hoppas att det drar igång på riktigt så att säga..

Läste förresten idag att prostatacancer ska få en egen gala nästa år, precis som kvinnors bröstcancer har... Gissa vilken färg?

• Björkeli

Blå!!!

Antagligen får det bli en tråd i min dagbok....det känns ju bara så fel att missa tillfället med rosa o blå band!

• Björkeli

Shila: Jo, jag håller med dig. Fru B känner mig, så hon vet att jag bara skämtar.
    Det stog i tidningen idag att färgen blir blå.

• Björkeli

Go dagens!

Fru B: Då är vi två, ska med arbeta lördag om söndag!

Tintomara: Kör försiktigt o ha det alldeles underbart!!

Piaf: Tack! Ha det så bra o lycka till med kissen!

Yohanna: Åh, snart åker du!! Spännande!

Jag gillar mest Rage against the machine, Faith no More, Di leva o Destinys Child...

H_A_T_A_R KENT!! Hur kan ni? *Kräkande smiley*

C-addict: Kul o se dig! Min sambo ska vara borta över helgen, han åkte igår o jag saknar redan! Hur ska DU överleva?

Gislöv: Verkligen nyfiken! Vart är du?

Hoppas ni alla får en underbar helg! Själv känns det så där, jag är såååå mörkrädd o ens tanken på att jag ska sova själv i lgh 2 nätter får mig att må illa. Kanske får bli soffan hos mamma... *skäms*

Har förresten haft en bättre dag idag!

• Björkeli

Men hur kunde jag?!

Cotton: Laga lunch!

• Björkeli

1261 fick jag...

innebär det antal gånger som vår tråd "öppnas"?

• Björkeli

1267 fick jag nu... det kan ju bara innebära en sak!

Di levas "om dig"? vet inte, suger när det kommer till titel på låtar, filmer osv...

Hur är det med dig?

• Björkeli

Yohanna: Jag har det bra, men ensamt. Sambon är med Madicken i Malung. O Elvira ska vara hos sin mormor under helgen. (Ska jobba.)

Vart bor ni under tiden? Hur länge ska du vara där?

• Björkeli

Yohanna: Jodå, nåt postivt går nog att finna. Ingen som tjatar på mig att jag slänger kläder överallt, ingen som står som en gnu och diskar typ jämt...

Men jag är så förbannat rädd för att sova själv o vara hemma själv när det är mörkt ute.

Kollektiv... roligt! Hur går det för henne där borta då? Fungerar det med jobb osv?

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D