Inlägg från: Madge |Visa alla inlägg
  • Madge

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Godnatt !

• Madge

Jag har börjat stryka kläderna och nu kan jag inte vänja mig av vid det. Skyller på jobbet .
    Men ska man slippa att stryka fungerar det rätt bra att tumla den halvtorra tvätten och sen hänga upp den. Torkar man den på t.ex. galge i torkskåp behöver man stryka den sen .
    Jag har blivit tvättskadad av jobbet .

• Madge

Det sägs att strukna trosor är bra om man vill slippa svamp, men jag har aldrig hört någon sjukvårdsutbildad säga det.

• Madge

Hej, nu är jag hemma från en stunds personalmöte. Jag blev alldeles trött i huvet av mötet. Telefon ringde hela tiden, det kom besök. En från personalen som är mammaledig var och hälsade på med sina småttingar, under tiden pratade vi och bestämde en massa grejor också. Tufft .

• Madge

Men, yohanna då ! Har du börjat ändra uppfattning ?

• Madge

Fru B: Tack för frukost! Passar bra . Hoppas du får en bra dag med allt du ska göra.

Björkeli: Sambon gav mig en hemmagjord kniv första gången han var med på när fyllde år (alltså första året vi var ihop ). Sen har jag absolut ingenting att berätta (mig veterligen iaf). Är bara lite nere, varför förstår jag inte, men jag går här hemma och funderar och tänker. Drar upp en massa gammalt

• Madge

Vet inte vad är det, jag är bara nere. Funderar över livet, varför det är som är det, drar upp en massa gammalt som jag inte kan släppa. Men samtidigt är allt så bra! Så det är så konstigt allting.
    Bara att hoppas att det går över.

• Madge

Men idag ska jag träffa en tjej, som har pratat med lite grann på Lunarstorm. Det kan bli trevligt kanske.

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D