Inlägg från: Madge |Visa alla inlägg
  • Madge

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

"Mr & Mrs Smith" tycker jag var rätt bra. Men min favoritfilm är nog ändå just nu "Så som i himmelen"

• Madge

Men filmkameran måste jag nog ändå ha med mig . Då kan jag bevisa alla saker ni kommer att göra .

• Madge

Ja, "Grabben i graven brevid" är urhärlig!

• Madge

Jobbar hela helgen.. Jättekul ... Men sen är det bara nästa vecka och sen är jag ledig i 8 dagar ! Härligt.

Vad ska ni göra i jul?

• Madge

Fatta det är två veckor kvar till jul !

Igår stod jag och bakade drygt 100 lussekatter på jobbet , tog c:a 3½ timmar från jag satte degen till att jag tagit ut sista plåten. Hemma skulle det ha tagit hela dagen, men på jobbet blir man så rysligt effektiv. Gör slottsstek på förmiddagen och dubbel sats lussekatter på eftermiddagen... Jag var rätt trött efter jobbet igår . Sambon tyckte dessutom jag var elak som kom hem och luktade lussekatk

Jag ska jobba julafton, juldagen och annandag jul. Sen är jag ledig i åtta dagar till över nyårsafton. På nyårsafton har jag bokat biljetter till en nyårsrevy som slutar vid tolvslaget.

Ha en bra dag allehopa !

• Madge

Gisse: Skönt att han är frisk! Klarade ni av sjukdomsperioden?

• Madge

På julafton jobbar jag mellan 7 och 17, förra året jobbade jag natt hela julhelgen (tror det, eller om jag bytte tider med den jag jobbar med ). Men jag har ingenting emot att jobba under julhelgen. Det ska bli lite mysigt att fira jul på jobbet!

• Madge

Kilar raskt över till Fru B !

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D