Inlägg från: cotton |Visa alla inlägg
  • cotton

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Ååå, vad jag blir sugen att gå på stan nu Tinto! Grattis till fyndet!

Du är rolig du Piaf som tänker på Glasstråden och dess medlemmar när du rensar bajs i kattlådan. Hur gick associationerna! *asg*

Björkeli - jag är ändå förvånad att du kommit fram! Jag har ringt en minut efter att telefontiden startat och hamnat i en kö som varit så lång att jag blivit bortkopplad eller kommit till upptagetton massvis med gånger! Surt att du får vänta så länge på besök!

Idag är det fredag by the way! Tänkte informera er som kanske missat det!
    HURRA!

• cotton

Fru B - jag har till nästa vecka att bestämma mig på. Så denna helg blir det mycket funderande.

• cotton

Just det Tinto - har inte läst Mias hemlighet än! Men den ligger hemma och väntar på att läsas! Håller på att sluka Dan Browns senaste bok "I cirkelns mitt" och är halvvägs igenom den.

Varför blir det så att jag är den som terroriserar sidan så mycket!

Får försöka hålla igen!

• cotton

Piaf - vilket hus vill ni bygga? Nyckelfärdigt eller ska ni snickra själva? SPÄNNANDE med husbygge! Keep me posted! Ska ni dit i helgen igen?

Soleil - skönt att höra att allt är bra med dig! Hur är det att vara *viskar* 30???

• cotton

Pardon - menade givetvis Sofie!!! Hur känns det att vara i den fantastiska åldern?

soliel - kramar om dig!

• cotton

Men skulle inte gb-inläggen komma tillbaka?! Eller är de borta för alltid?

• cotton

Gislöv, vad har hänt med ditt huvve?
    Har det blivit attackerat av en pumpa så här i Halloweentider!
    Jag säger då det! Jag säger alltid till alla att vid denna tidpunkten på året bör man akta sig noga för, ducka ofta och inte ha något orange på sig som kan locka till sig dessa elaka pumpor... Lyssnar någon? Neeej då...

• cotton

Men Tinto! Hur gick det!

Vad läskigt med att krocka! Hur mår du och barnen? Tänker på er!

• cotton

Men Madge - ring och klaga! Du ska räknas som medlem från ansökningsdagen. Deras handläggningstid därefter ska inte spela någon roll!

Ska klippa och slinga mig imorgon! Har inte fixat håret sedan 2 maj - så det är helt klart dags! Ser ut som en luffare i håret! (eller ännu värre, som Natacha P från Paradise - långt, trött, slitet och bara hängande)

• cotton

*rodnar Calcio*

Jag verkligen längtar efter att klippa mig! Har håret uppsatt i fläta med en miljon spännen i för att någon rebellisk slinga inte ska våga sig ner. Usch, skulle kunna raka av mig allt i detta nu!

Här var väldigt dött idag!

Vill någon berätta något? Något roligt? Är så trött och lealös idag...

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D