• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Piaf
    18 dagar kvar

Tanken var att säga godnatt (var egentligen bara inne och tittade på mina paradisbilder på mitt HEM, nu när jag håller mig i stan för att packa ihop mitt före detta . Om ni visste hur bra och fint vi har fått det i huset där ute!! Det var så sorgligt att åka hem idag , men det måste göras!

I alla fall, jag såg nu vad klockan var och insåg att jag får bli den första som säger godmorgon istället Tyvärr får jag hålla Tristan hemma imorgon me, med hans förkylning, men jag får väl småpacka bäst det går... eller nöja mig med att kolla Pippi Långstrump för hundratrettionde gången - Pippi är Tristans absoluta idol!!

Hoppas ni alla fina människor sover gott!

Kram Mimmi
  • Tintomara

Godmorgon eller kanske godmiddag! Här var det inte mycket happening idag Har alla firat så mycket SPA så ni är helt slut i rutan eller?

• Piaf

Oj vad här är stilla idag....

Det är mer än vad man kan säga om här hemma...
    Jag fattar inte???? För ett par veckor sedan så städade jag ut barnens rum, en ordentlig sådan med ett par svarta plastsäcker som blev fulla...
    Så då tänkte jag såklart att nu blir det lätt...... Tjosan hoppsan så fel man kan ha

DETTA TAR ALDRIG SLUT!!!

Vår lägenhet är upp och ner!!! Kartonger och möbler som skall slängas eller magisineras ÖVERALLT!!! Men samtidigt så känns det häftigt och kul förstås, jättakul till och med

Kramar om er alla!!

• fru bengtsson

Haaaallåååå, någon hemma?

• fru bengtsson

Hej du!

Kul att du är här och hänger.... Hur mår du?

• Björkeli

Fru B: Hej!

Mår fint.
    Men är trött efter helgen!

Satt o spelade memory med två vårdtagare idag o det rädda min dag. Det är bara såååå härligt att arbeta med människor!

Hur mår du själv?

• Björkeli

Hej Gislöv!!

Hur är det med dig?

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D