Inlägg från: Petunia |Visa alla inlägg
  • Petunia

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

God morgon FB: Tack för frukosten, smakade underbart och sitter här nu med en kopp kaffe
    Här lär det bli en strålande höstdag i dag
    "Gubben" ringde alldelses nyss och talade om att han har blivit farbror och jag faster till en liten kille tidigt i morse

• Petunia

Men Yohanna då! Vi är här och kommer att ta hand om dig Vad kan vi gör för dig?

• Petunia

Cotton: Vad spännande med ev nytt jobb och flytta till annan ort Måste kännas väldigt pirrigt

• Petunia

Yohanna: Vet inte vad citodon är för något värkmedecin??

• Petunia

Jaha! Här var det SPA ikväll vill jag lova

Får väl också gå och få SPA efter den goda middagen

Vill bara tala om att om en timme serveras det Pepparstek med potatisgratäng, sallad med fetaost och soltorkade tomater. Dryck: Rött gott vin eller en "stor stark" bara att välja

Ha en skön kväll och SPA och ( )

• Petunia

Hej! girls!
    Ska nu försöka att förföra "gubben" det är ju LPA i kväll Har förberett lite mackor och lite annat till efterätt

Ni får ursäkta att jag inte har varit synlig på några dagar

Men måste tala om att NI ÄR SÅÅÅÅ HELT UNDERBARA KVINNOR

• Petunia

Yohanna: När jag blev 40 fick jag ett helt annat liv. För det första blev jag blodgivare och sedan egen "företagare"och "tuffade" till mig som har varit så blyg och tillbakåtdragande i alla år

• Petunia

God morgon vackra glassiga kvinnor!

Ser i tråden att det nog var fler som hade LPA igår

Yohanna: Jag mår toppen, toppen bra Fast lite mycke att göra just nu.

• Petunia

God afton vackra goa kvinnfolk!

Yohanna: Guuud vad vackert du skriver. Du ska var stolt över ditt skrivande. Hoppas att vi får läsa mera. Har även sett att du har annat att vara STOLT och LYCKLIG över. Är så glad att du börjar komma tillrätta med ditt liv
    Tur att det gick bra med handen. ( )

Gislöv och Junija :

• Petunia

Yohanna: på dig.

Nu ska jag springa runt i huset med Fido(dammsugaren) och Fia (golvmoppen) en
    stund Återkommer ev lite senare om inte "gubben" ockupperar telefonen

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D