Inlägg från: fru bengtsson |Visa alla inlägg
  • fru bengtsson

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Yohanna: Godmorgon!
    Det är snart 12 år sedan jag fyllde 20, men jag envisas med att tro att jag är sisådär 24-25 år ändå!
    Packa kan jag inte hjälpa dig med, är inte så resvan själv och brukar dra med mig minst dubbelt så mycket som det jag faktiskt använder...

• fru bengtsson

Gisse: Är du på jobbet eller?

Nu ska jag klä mig och tjejerna och sedan ska vi iväg och uppvakta min svägerska. Manda bad mig köpa rosa örhängen och rosa halband som present när jag var på stan går, så det är precis vad jag gjort! Hoppas det blir uppskattat bara.... .

Vi hörs senare idag!

• fru bengtsson

Men Björkeli! Jag sitter ju här och ser IDOL tillsammans med dig ju...
    Visst var Måns bra ikväll? Nu är det bara mes- Jens kvar och jag bävar nästan lite för det framträdandet...

• fru bengtsson

Nej inte Jens! Jag klarar knappt av att titta på honom! Förstår inte riktigt juryns lovord och prisande av Agnes heeeela tiden heller, även om hon är bra.

Idag har varit en bra dag. Manda och hennes kusin Linus har åkt skridskor idag. Gissa om de var söta - som Bambi på hal is ungefär!

Nu ska jag åka och köpa snus till käre maken, som håller på att söva Ellen. Hon har sovit 2 timmar sedan kl. 8 imorse, så man kan lätt säga att hon går på övervarv...

Återkommer...

• fru bengtsson

Hej igen!

marsbarn06: Ledsen för din skull. Förstår att det känns pisigt...

Björkeli: Fin ny presbild ser jag! Vem tror du åker ur idol ikväll?

Gisse: Läget? Vad gör du ikväll? Känns inte som att du är typen som följer Idol. Har jag fel...?

• fru bengtsson

Förra veckan var jag stensäker (igen!) på att Jens skulle ryka, men klarade han sig då så klarar han sig väl ikäll med...
    Hoppas på Jens, men kanske Elina får åka. Tycker hon var bra ikväll, men väldigt ojämn tidigare.

• fru bengtsson

Yohanna: Är det OK om hon åker nästa vecka då? För isf tycker jag vi bestämer så, och så får Jens packa ihop ikväll!

• fru bengtsson

Yohanna: Snart ska du få något att skratta åt...
    Patrik sa innan omröstningen att om inte Jens åker ut ikväll, så ska han klä av sig naken och stå på händer mot en vägg i 10 minuter! Vill du ha bildbevis?

Förresten, får man lägga ut såna bilder? Jag får nog censurera lite va?

• fru bengtsson

Har precis lagt ner Ellen. Ett ögonblick bara...

• fru bengtsson

Censurering pågår, klar om 1 minut!
    Vad du är otålig...

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D