Inlägg från: Björkeli |Visa alla inlägg
  • Björkeli

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Piaf:

Tintomara: O vilken lylos! När det fungerar som för din vän, borde spiral vara det optimala!

Madge: Men du, sätt lite olika färger och kombinationer på skyddet så lovar jag att det blir roligare!

Spiralen är för att livmoderstappen är orörd när du inte fått barn, alltså lite för hård osv för att en spiral ska vara det första alternativet.

Stor kram tillbaks!!

• Björkeli

Tintomara: Precis! Varför kan vi aldrig få bli kloka av dessa diskussioner!!

• Björkeli

Hejsan Godingar!

Jaha, så missade jag en trevlig kväll igår.

Jag somnade i alla fall i soffan vid 22 igår och vaknade i min säng vid 10 idag!
    Jag visste ju att jag var trött igår... men 12timmar!

Idag vet jag inte vad vi ska göra, funderar på att åka in o kolla overoller till barnen... Skulle bara köpa till Madicken, men super långa Elvira har ju lyckats för hundra elfte gången att växa ur sina kläder super fort, så det blir nytt på kroppen och fötterna för henne med.
    Kul nu innan jul!

Sen ska vi städa lite ikväll. Det ska bli skönt faktiskt!

Ha en underbar dag!!

Kramar om länge!!

• Björkeli

overaller kanske det heter...

• Björkeli

Önskar er alla en underbar tredje anvent!!

II II II
    II II II
    II II II
    II II II

Få se om det blir några fina ljus...

• Björkeli

Nä, säklart inte när det är jag som försöker!

Det är i alla fall tre fina puss ljus tända enbart för er.

• Björkeli

Hejsan!

Hoppas ni alla mår bra!

Piaf: Men åh, mitt hjärta smälter ju! Vilken goding du har!

Idag har jag varit på min sista behandling för urinrörskatarren, o gud va skönt det känns! Inget mer flängande, pusslandes med barnvakter, dagistider och bussar! Mitt urinrör är fri!!!!!

Imorgon är det Lucia, töserna ska var pepparkaksgummor o det är verkligen söta som dessa gummorna!

Ha en underbar kväll allihopa!

• Björkeli

Piaf: Hej!

Jo det är ganska fint. Har varit iväg o tränat för en stund sedan men orkar inte ta rumpan till duschen riktigt ännu... Väntar på Cityakuten!!

Hur är det med dig?

Kommer du att vara utan internet länge sedan när ni flyttar?

• Björkeli

Piaf: Men men...

Har ni hämtat vovven redan?

• Björkeli

Piaf: det låter bra!

Nu kom Madicken upp, hittade henne ståendes vid sin pappas sida med hans mobil... lika bra hon får vara med mig o titta på tv. *Pustar*

Godnatt på dig Goding!!

>---- -----

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D