Inlägg från: fru bengtsson |Visa alla inlägg
  • fru bengtsson

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Soleil: Jag tänker _inte_ öppna någon av dina länkar! Finns inte mycket som skrämmer mig så mycket som spöken och annat övernaturligt... *ryser*
    Vad har du upplevt, om man får vara nyfiken och fråga? Fast jag vill absolut inte veta en massa scary detaljer...

• fru bengtsson

Yohanna: Näää... *kramar om dig hårt*
    Vad menar du med hejdå-resan? Är det slut då eller? Vad är det som gör att hon väljer att stanna?

Fy, jag blir så ledsen för din skull vännen!

• fru bengtsson

Vet hon om hur du känner?
    Du behöver naturligtvis inte svara om du inte vill...

• fru bengtsson

Jag ska tänka lite extra på dig när du är borta och hoppas det ordnar sig till det bästa.....
    >--- ---

• fru bengtsson

Hej hopp!

Fatta att jag och Ellen sov till 9.30 imorse! Vi var visserligen vakna en snabbis för att hon var lite hungrig vid 5-tiden, men ändå...
    Kan säga att hon har inte direkt sovit så mycket resten av dagen,ooch det lär säkert bli jättekul ikväll när jag är själv med två toktrötta barn!
    Manda är verkligen i en jobbig period nu, när hon är för pigg för att sova efter lunch, men egentligen skulle behöva det. Nu ligger hon och vilar på soffan iaf och jag hoppas att hon åtminstone slumrar till en stund.

Piaf: gick det bra med körningen igår?

• fru bengtsson

Piaf: Ja, och hon har hållit på ett tag kan man säga... Tyvärr blir det så himla jobbigt för henne från typ nu och framåt, hon bara gråter, tjurar och blir arg för minsta lilla. Det går väl någon väg för oss i familjen, men hon brukar ju vilja vara med grannflickan efter middagen, och det blir konflikter _hela tiden_ om det är en dålig dag. Nu har hon slocknat ppå soffan, och får hpn bara sova 15-20 minuter blir hon en helt ny tjej, och varken kvällsläggning eller nattsömn påverkas tack och lov!

• fru bengtsson

Kul att höra om din körning förresten!
    Hur lång tid har du beräknat att det ska ta innan du får den efterlängtade "lappen"?

• fru bengtsson

Det fixar du säkert galant!
    Nu ska jag och Ellen fixa till lite midag - wokade grönsaker med kycklingfilé och nudlar. Mums!

På återseende! .-p

• fru bengtsson

Hallå?

Ingen här?

Nå, ropa på mig när ni kommer. Jag har så trååååkigt!

• fru bengtsson

madge: Tell me! Vad händer med lgh?

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D