Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
fruB:
Ja, först funderade jag på att ställa in de lektionerna. Sen tänkte jag att sjutton heller.. Jag ska nog visa honom. Kanske är fel att tänka så
fruB:
Ja, först funderade jag på att ställa in de lektionerna. Sen tänkte jag att sjutton heller.. Jag ska nog visa honom. Kanske är fel att tänka så
madge:
Nop, har inte gjort teorin.
Får se hur jag gör med "honom".
Björkeli:
Ja hade du henne hos dig så kan det inte ha varit nån fara .
Vara borta på dagarna från en tremånaders, blä!!! Främst också som ensamstående då också. Banden var väl så där sjukt sjukt starka hos er två cokså, kan jag tänka.
Jag jobbar fortfarande på att kunna leva i liiiiiiiite mindre symbios med Ludvig än vad vi gör. Kan säga att det är svårare för honom än mig. Men vi jobbar på
Nej men har Madicken varit i farten
Ja, vi behöver inte oroa oss för att gå sysslolösa med dessa barn, eller hur Björkeli
Tinto:
Nej jag kör gratis!
Såklart har du rätt. Jag tänkte ta det lite fint med den andra läraren, han som jag gillade, så får vi se
Björkeli:
Jag börjar fatta att det INTE kommer växa bort. Jag tror inte det i alla fall. Han blir bara mer och mer och starkare och starkare i sina utmaningar och ja, han gör vad han kan för att vara den som bestämmer helt enkelt!!
Det nya han har börjat med är att han säget till mig att -mamma, du och jag bestämmer här hemma...... Inte pappa, han bestämmer inte! Sen går han till Christian och säger detsamma fast tvärtemot. Och jag undrar, undrar om han inte själv jobbar på en sanning som nu har blivit att summan av detta är att han bestämmer
Så, nu när han var hos farmor i Söndags, så sitter vi där och lyssnar på deras dag så säger farmor.
Ja, Tristan och jag har i alla fall kommit fram till att när han är här hemma, då bestämmer Tristan
Björkeli:
Godnatt
Godnatt FruB
Marsis:
Tjeeeeena!
Nej, inte riktigt!
Jag trilskas med min värk.
Fick en tid den 26 november....?
Kommer göra ett nytt försök i morgon för jag var påväg tilla kuten nu ikväll, och det kan ju inte vara meningen
Alltså:
De svarade inte ens. Det var en maskin som sa att vi har så mycket nu så linjerna är inte tillgängliga, var vänlig ring 112 om det är livshotande...
Sen när jag då kom fram så var alla tider slut. Så sa hon att du får försöka ringa i morgon bitti, så sa jag att stopp och belägg. JAg måste få en tid. Kan inte sitta här och hoppas på att en dag ska någon svara, så då fick jag en tid den 6 december . ÅNEJ!!! Jag vägrar sa jag. Ta vilken läkare som helst, men ge mig en tidigare tid, då opustade hon fram denna tiden Så, så är det!