Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
fb ; svarar den rutinerade mamman:) Själv kommer jag väl tro att varenda sammandragning är förlossning på g:)
fb ; svarar den rutinerade mamman:) Själv kommer jag väl tro att varenda sammandragning är förlossning på g:)
Tjohej:) Men gud vad gulligt att flyga med sådär som din familj gjorde! Vilken jättelång resa det blev för dig!! Här mesar jag ju mig ..så långt är det ju inte..sambon är polis så han får väl köra utryckning om det nu mot all förmodan skulle ske nåt!
Hur ser den omtalade fondväggen ut..om man får vara lite nyfiken:)?
Jag bor i Malmö. Det är inte såå långt..jag får se hur jag mår helt enlkelt..just nu känner jag mig pigg men samtidigt lite labil i humör och så...Lite var ingen direkt överdrift:)
Björkeli; Hoppas sussen blir söt!
Jag kikade in på hennes galleri men hittade inte ..ja det kan ju kvitta:) Ja humöret är helkonstigt ... nös rejält och höll inne nysningen ..hrmmm kissade då på mig..tyckte att det var så komiskt/pinsamt..så att jag skrattade så att jag kissade lite till..tack o lov var jag hemma! Detta har inte hänt förut...är lite knäpp just nu!!
Kniiip kniip och gonatt! Sov gott!
Hej Allesamman!
är där..
Hej! Jag vill ocksååå bli lagom packad...hrm får väl lugna mig ett år eller nåt..suck.. Piaf; Blev uppsagd idag! Ha! det du..
"med anledning av de förändringar i arbetsstrukturen på#### , som vi tidigare diskuterat, och som en konsekvens av det minskade arbetskraftsbehovet, säger vi härmed upp din säsongsanställning med verkan idag. Din sista arbetsdag blir således fredagen den 2/12"...
Lite paff..men helt ok ..sambon är tokförbannad och tycker att min chef är en feg och dålig chef och vill att jag ska strida..själv vill jag inte det! Jag vill bara shoppa babykläder klämma på barnvagnsdäck och sprida ut ryktet om chefen och hon den 21åriga, söta tjejen och deras historia.. Jag har kämpat rätt länge med vetskapen om att detta inte blir en tillsvidareanställning och då går jag hellre nu än nästa månad..arbetsförmedlingen lär ju inte direkt tjata på mig i mitt tillstånd..
..hrm en rejäl vinare och ve och förbannelse tjugo cigg..och så Piaf och jag, vi drar ut en sväääng! Piaf och jag har haft många roliga stockholmsnätter ihop.. för att inta säga även Malmönätter ihop så visst..kanske man hade hamnat under bordet i en högljudd diskussion om livets alla härligheter... :)
e i tråden snickesnack