Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
Panda:
Till en början så ska jag försöka landa....
Detta innebär att jag ska försöka vara mer mamma, Mimmi och partner än vad jag kunnat den senaste tiden . Jag ska efterlysa lite mer kvalitetstid i mitt liv, för jag känner att det känns mycket aktuellt om jag inte ska springa in i en vägg snart...
Vi har haft det tufft. Vi har bägge två varit heltidsarbetande och kommit hem vid 17.00 varenda eftermiddag. Innan barnens lampa släcks klockan åtta så ska ALLT hända. Då tänker jag på badningar, läxor, middag, handling, städning, undanplockning och ja den lilla umgängestid som finns är inte att skryta med....
Så, jag kommer vara hemma tills jag hittar en deltidstjänst (har redan sökt två) och det kommer ju finnas en hel del att göra där, då vi ska börja bygga på huset med en gång.
Vad vi har bestämt nu är att vi ska bygga huset själva och vi ska bygga ut det hus vi redan har där sålänge.... Så vi flyttar NU.
Christian har bytt sin tjänst så han har kontor i området nu istället för här i Malmö/Lund och det öppnade upp för detta. Den chansen dök upp från ingen stanns och vi valde att greppa den.
Ja, så är det och det känns jättespännande!!!