Inlägg från: cotton |Visa alla inlägg
  • cotton

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

så orättvist fru B - jag vill också ha snö!!!
    j*vla Göteborg

• cotton

Vad dog? Tråden?

he he he

Jag är ganska glad över att stanna här faktiskt Calcio. Var inte redo att flytta och när jag tackade nej visade min potentiella chef sitt rätta ansikte... och det visade sig inte vara en person man vill arbeta under i stressiga tider.

Ja, dessa blöta pölar. Vi hade ju ganska kallt i helgen... Hallååå, var tog kylan vägen.

Blir det inte en vit jul...ja, då j*vlar!

• cotton

FIIIN BIL Calcio! Snygg färg också! Gillar havsgröna bilar (även om bilhandlaren säkert dödat mig om han/hon hört mig använda den termen)

Var måste man bo för att få snö då??? Suck...
    Ingen idé att söka jobb söderut... får söka jobb i Kiruna...

• cotton

Åh Tinto - jag missade snöflingorna!!! Vilken tid var detta???

Vad underbart om vi kunde få lite snö!!!

Hur är det med alla!

Den här helgen ska gå i mysighetens tecken hos oss. Imorgon är det adventsstädning, och sedan ska vi pynta lägenheten och baka lussekatter. På söndag ska vi på advents-Gudtjänst, på stan och kika på julklappar och därefter äta adventsmiddag. Hade varit härligt med snö till allt detta!

• cotton

Skönt att FL fungerar igen.

Någon mer än mig som börjat snora och hosta? Nackdelen med vintern är alla förkylningar och virus man drar på sig... huuu...

Fru B - tack för den där Magnum-glassen. Den var efterlängtad.

Nu när jag känner mig så krasslig har jag ingen aptit alls... Igår åt jag bara en klementin och en banan på hela dagen. (och drack the och vatten) Idag har jag lyckats dricka en halv kopp kaffe så länge... usch, jag avskyr att känna mig krasslig...

• cotton

Yohanna, stackarn, är du också krasslig! Krya på oss säger jag bara!

Kul att se att det är liv och rörelse här!

Har precis ätit tomatsoppa till lunch och sörplar på en cola light nu.

Junija, så du är också FL beroende! Ibland försöker jag att förneka det... men det är ju ingen idé eftersom det bli så tydligt de gånger FL ligger nere!

• cotton

Usch, feber och allt! Krya på dig! Jag är i stadiet där inget brutit ut helt än, men jag känner att något söker mig...
    Kul med Eva Dahlgren-konsert! Tycker det var länge sedan man hörde något av henne faktiskt.

Hej Piaf! Läget?

• cotton

Piaf - vad S T O R Skugge blivit! Vad hände med kattungen ni fick hem för ett litet tag sedan? Vad ger ni katterna för käk egenligen!

Vad fantastiskt söt er stuga är! Vilket helrätt beslut att flytta dit! Pittoreskt, mysigt och underbart! *avundsjuk* Härliga bilder på era barn också! Blev helt kär i ditt galleri.

Men du, ska ni skaffa hund???

Yohanna, jag föredrar Efva framför Eva faktiskt...

• cotton

Å stora hundar mysigt! Fast inte hemma hos mig! Fast det beror på vad man räknar som stor... jag tycker att varghundar är fantastiskt fina och en sådan vill jag ha!
    Vad blir det för vovve Piaf?
    Och belysning... kan man inte köpa sådan där fina "kalle Anka" lampor man kan sätta vid huset. Kanske med en lite bänk... (babblar en som sett alldeles för många sagor på sistone)

Fru B - skotta snö... lyllo dig!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D