• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • yohanna
    Madge: har hon skrivit aprilhäxan? eller blandar jag ihop nu?
    idag har jag avrit på marknad med mamma. härligt väder och mysig stämning. fick sedan reda på att en av mina vänner tagit en överdos, men klarat sig. en annan vän är anmäld försvunnen.
  • fru bengtsson

Gislöv: Ja det blev bättre sedan jag klivit upp ur sängen och han fick ligga i fred!

Soleil: Den frukosten satt perfekt du! Tack snälla!

Junija: Jag har haft en slappardag idag också, trots att det egentligen var inplanerat "städning av trädgård" hos oss!

Nallen: Hoppas det blir ett trevligt kalas ikväll! Och att du får sova ut imorgon....

Björkeli: Du får dricka en whiskey ikväll så ska du se att alla eventuella förkylningsbaciller skräms bort eller dör! Önskar dig en toppenkväll och en lång härlig sovmorgon imorgon!

Madge: Vad gör ni när ni är kulturella/andliga/hälsosamma? Blir det typ temadagar, eller? Låter kul iaf!

• fru bengtsson

Yohanna: Men gud så obehagligt med dina vänner! Har ni någon aning om vad som hänt med kompisen som är borta? Skönt att det gick bra med hon/han som tagit en överdos!

• Petunia

Hej glassisar "the Teacher" is back" !

Kom hem ca 15:30 efter att ha "kursat" sedan 10:00 på annan ort
    Har varit ute och fått lite luft (krattat i trädgården)

Yohanna: Jag mår hur bra som helst när jag har fått utlopp för det kreativa och skapandet i mitt gebit som ungefär du får i ditt skrivande Aj aj för dina vänner

Junija: Man måste faktiskt få ta en dag som man bara "latar sig" Det gör ni rätt i

• lasueca

FruB, ta en tequila vetja...ställer ett glas cerveza oxå..hade du det kul??
    yohanna, tror på dig..lessen att dina vänner inte är så friska som du
    på er alla andra

• Petunia

Hej på dej Las!
    Hur står det till? Hemlängtan?

• Petunia

Återkommer lite senare ska föra över lite bilder från kursen idag, nyfiken är man om dom blev bra Återkommer senare

• lasueca

Petunia Hemlängtan...nääääää...längtar efter barnbarnen
    Kikar in om en stund på dina bilder

• fru bengtsson

lasueca: Skitkul! Dansade så jag fick ont i benen och sjöng karaoke så jag fick ont i halsen! .-D

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D