Medicinsk abort i hemmet?
Jag är mitt uppe i min "hemmaabort". Ska ta sista tabletterna imorgon.
Mår riktigt illa, så jag hoppas det släpper nu...
hur går det för dig?
Jag är mitt uppe i min "hemmaabort". Ska ta sista tabletterna imorgon.
Mår riktigt illa, så jag hoppas det släpper nu...
hur går det för dig?
känns inte alls bra,men rätt beslut. mår fruktansvärt illa så jag är sängliggandes redan..
Jag har precis avslutat min abort idag, så nu sitter man här fullproppad med värktabletter och världens blödning. Men har *peppar peppar* inte haft så ont, men fick världes kräk-attack imorse, men mår mkt bättre nu.
Skönt att det är över.
Tänker på dig som ska göra ditt imorgon
Illamåendet försvann så fort dom ordentliga blödningarna kom igång. märkte stor skillnad direkt.
Hoppas det går bra för dig imorgon.
Vilken vecka är du i ?
enligt UL är jag 5+2 och enligt sista mens 6+3
när det hela kom igång så blödde jag massor. Fick springa på wc hela hela tiden för att "klämma ur" all blod ur magen ( ursäkta språket)
nu har det börja avta en hel del, så nu tror jag det är på normal nivå...
ska tänka på dig imorgon!
Hur går det för dig?
Hoppas det har gått bra för dig om nu tog tabletterna tidigt....
Skönt att det inte har blivit "värre" .... Mina blödningar har minskat mkt, men jag får fortfarande skena på toan, och fysisk sett mår jag mkt bättre än vad jag gjort på 2 v.
blev det mkt film idag?
att illamåendet släpper gör så mkt. Idag är det jag som städar hemma ... så skönt att orka göra något nu.
Läser du fortfarande tråden?
Hur har det gått för dig?
Mitt gick rakt åt helvete, Slutade blöda tvärt en dag, fick skitont i magen, åkte in och fick konstanterat att jag fortfarande var gravid. Hade en infektion i livmodern också.
Fick 2 olika antibiotika kurer och en till livmodern. Blev riktigt sjuk av den ena antibiotika kurer. Så den fick jag sluta med.
Nu verkar det ha funkat som det ska.
Den 22:e ska jag göra nytt grav.test och se hur det gick .
Detta blev inte alls som jag tänkt mig..
Hoppas det går bra för dig nu !
Nu mår jag mycket bättre.
Blev ju så sjuk av en av antibiotika kurerna, men efter jag avslutade den så blev jag mycket bättre.
Ska testa med grav.test imorgon och sen kommer KK ringa mig och höra hur det har gått.
Jag hoppas att infektionen har gett med sig, men det känns som så....
Hoppas det går bra för er alla andra som påbörjar erat!
Mitt illamående försvann så fort det "åkte" ur kroppen. Var som att trycka på en på och av knapp
Hoppas det går bra på lördag!
menar du 117 i järnvärde?
Mitt halkade ned till 107 efter blödningarna
Ring direkt om du känner att något inte känns rätt. Hade jag stått på mig så hade jag fått hjälp snabbare när jag fick infektionen och var fortfarande gravid efter 2 veckor.
hade tur att det siste hjälpte nu så nu är allt över för min del.