Inlägg från: Anonym (never again) |Visa alla inlägg
  • Anonym (never again)

Medicinsk abort i hemmet?

jag gjorde oxå en hemabort för ca 4mån sedan och de gjorde inte ont jag började blöda natten innan ja tog dom sista tablettern men som sagt ingen smärta iof hade ja tagit tabletterna man fick med från sjukhuset.
    Men håll koll på blödningarna för dom blev väldigt jobbiga då ja blödde massor men de slutade ju med att jag blev inlagd och skrapad dagen efteråt så bara ha koll på blödningarna så blir de nog bra.

• Anonym (never again)

usch de lät jobbigt men om du fortfarande vara gravid så hade du rester kvar i dej el? och fick nya tabletter el skrapning?
    Min hem abort gick inte heller som den skulle började blöda massor och det slutade med att ja blev inlagd med nya tabletter och dropp och sedan ner på op på dagen efter då ja hade moderkakan osv kvar själva fostret hade ju kommit ut som ja själv såg hemma

• Anonym (never again)

3 dagar kvar. vilken vecka är du i?

• Anonym (never again)

du tar första tabletten och efter 2 dagar tar du dom andra och därefter så stöts fostret ut.
    Tror inte dom vill att du gör en medicink abort på helgen utan de sker nog mitt i en vecka du kan säkrt få första tabletten på lördag och sedan tillbaka måndag för tabletter.
    Jag skulle rekommendera dej att försöka få en skrapning om du är så långt gången! men de är ju med mina egna erfarenheter så ja själv var i v.7 och fostret inte skulle synas osv jag såg precis var det var och de gjorde hela saken mkt värre tycker inte man ska påfresta sej själv psykiskt på det sättet då ja mår riktigt dåligt efter det...då man har barn sedan tidigare så mår man inte bra! bättre med skrapning med engång tycker ja men alla gör som man vill och ja vill inte skrämma någon utan bara av mina egna erfarenheter

Svar på tråden Medicinsk abort i hemmet?