Ryggmärgsbråck/ MMC del 7
Vi fick tid för vaccination idag. Ska bli den 20 tror jag det va. Tror nog vi kommer göra det.
Hur känner ni andra, kommer ni ta det?
kram
Vi fick tid för vaccination idag. Ska bli den 20 tror jag det va. Tror nog vi kommer göra det.
Hur känner ni andra, kommer ni ta det?
kram
ja det är klart, nä det blir nog att vi tar den tror jag... vi har inte varit så rädda för det innan så det känns bra ändå. :)
allt bra med Ida?
Tingeling: och ni kommer ge honom de va?
Vi med, pratde lite med hab läkaren för ett tag sedan men hon va inte säker. Men nu fick vi en kallelse så då förstod jag att hon måste vara i risk gruppen.
johlinn: ÅÅå vad skoj , hoppas ni får det super mysigt.. det kan ni behöva!! njut av varje minut tillsammans och ät gott :D...
bra gjort catmat, ibalnd måste man tjata kan jag tänka mig! Men det va smart att sätta dom i en rullstol och se hur det är... så dom förstår hur våra barn har det!
Var i borås idag för att gjuta ståskal, men givetvis gick det inte för att hon har gips!! Jag sa ju det, ringde tillochmed och frågade, men ortopeden som op henne sa att det är inga problem :P han hade ju tydligen ingen koll!!.... jaja nu vet vi hur det ser ut iallfall och han som ska göra det om 4 veckor var super trevlig och jätte bra ortopedtekniker så det va väldigt skönt :D:... längtar nu och hoppas hon ska få det innan jul, hade varit så skoj :D...
har era barn små söta skenor i ståskalet som dom också ska gjuta av? Såna utan karboreband och så, e super tunna och ser ut som en stövel nästan... eller e dom barfota i skalet?
ååå rafikki vad skönt att hon ÄTER!!!! Då behöver ni inte tänka på knapp nu :D... jätte skönt ju, vad glad jag blir för eran skull... ;)
En stor kram till er alla som behöver en!!! Speciellt trollet, hoppas verkigen ni får komma hem snart...
Vi va och skulle bytta B gips igår och det gick super, ortopeden sa att dom va super fina och det behövdes bara 2 veckor till och inte 4 :D.. går det fortare att få ståskla, kunde inte gjutas i onsdags då hon hade gips......MEN igår kväll såg min man att B tår va inne i gipset och att gipset glidit ner :S... fick ringa runt till massa akuter och fråga vart vi skulle åka på en fredag kväll... slutade med att vi skulle komma in idag istället i gbg..... har varit där nu och gipsat om, så segt men skönt att det är gjort.... blev så orolig bara när vi såg att det började åka av!!! Att foten låg i felläge och att dom skulle behöva op igen, man blir ju helt nojjig av alla tanker man får :P... men men nu ska det bli skönt med skenor om 2 veckor ( med döskallar på valde mamma haha ) Sen blir det ståskal här :D... ska bli super kul så jag håller med dig WONKA att det är skoj :D...'
kram alla ha en mysig kväll
Rafiiki: Hon mår bara bra :D... växer som bara den.. håller på att föröska få henne att säga några ord och lära sig lite saker :)... hon an säga mamma och pappa iallfall :D.... inte för att hon förstår riktigt än att det är jag som e mamma men ändå :D.. Ska bli skönt när hon får sina skenor igen... tänk att man tyckte dom va jobbiga förut men nu kommer vi tycka dom e super :D... haha för att slippa gips!
trollet: hoppas det slutar läkca nu då så ni får se erat hem snart!!
catmat vilka bra böcker, vart kan man köpa dom? finns det i vanliga bokaffärer såna böcker tro?