• Karin86

Ryggmärgsbråck/ MMC del 7

tingeling, va smart ska jag göra :D... för snart börjar hon intressera sig för böcker!!
    I förra veckan så va det bumbibjörnarna på tv hon va som fast haha, kom vi ivägen blev hon super sur. Det är nog inte så bra för en som e lite över 1 år men men haha ;)

• Karin86

Åå hade varit skoj att träffas med i nov, får se om vi kan här, e väl inte så långt från oss tror jag inte, en timma eller så.

trollet, hoppas det håller sig tätt nu då!

B skulle få vaccin idag men helt plötsligt blir hon lite snorig och fick en temp på 37:8 så då vågade dom itne, sen när vi kom hem va den på 37:3 :P... segt kändes som att det inte hade varit någon fara.. men hon e lite snorig så det känns bättre att vänta känner jag. om 2 veckor blir det dags igen :)...

• Karin86

christina77: hur går det med graviditeten? blev det något foster vattens prov?

• Karin86

wonka, vad e det för rulle ; har fått? e det rullstol eller e det sån man sätter fast ståskalet i eller jag förstår inte :P... jag e inte så van vid dessa ord.. vi ska fixa ståskal om 2 veckor så vi hoppas få det klart innan jul :D... sen pratade även sjukgymnast om gåskal som hon kan träna med så vi hoppas detta skall gå bra... blir nog rulstol nästa vår kan jag tänka mig!... :)

christina: vad skönt att ni känner så bra att ni inte gjorde det... känner nu att när man blir gravid igen blir det inget för oss heller, dom får helt enkelt se på ul... hoppas du mår bättre snart då :D... har ni några nman då? :D... alltid spännande kram

• Karin86

catmat, tänker på dig!! Klart man är rädd! Duktig tjej du har, klart hon är som alla andra.... skönt att du tog tag i det!

Cherrybabe: säger som förgående cool kille :)

B skulle fått sin vaccination i onsdags men dom sköt fram det för hon började bli förkyld :S... så om två veckor blev det av :).. hoppas det ska gå bra...

nu börjar ensam mamma söker, :D... sååå bra!

• Karin86

catmat: stackars A.. klart man blir ledsen... mår hon bättre nu?

Längtar sååååå tills på måndag när B äntligen blir av med sina gips :D... hon lyckades få ner dom igen så vi va inne i måndags och fick nya :P... vet inte hur många gånger vi varit inne. Men nu fick hon gips ända till låren :S:. men soft cast så det är lite lättare ändå...Hon e som en groda bara :P... jobbigt för henne när hon är så låst. Även om hon inte rör så mycket så blir det jobbigt. men men bara helgen kvar ;)

• Karin86

vart köper ni baby björn då? hur ser dom ut? kansske hade varit bra att ha hemma, e dom dyra? vi väntar på att uro ska ringa och be oss komma in och pröva olika sitsar så det ska bli lite skoj me :)... får vi snart söka något stipedie till bajstv hahaha :)

• Karin86

Catmat: ååå tänker på er massor!!

Dreamrose åå vad duktig han är :D...

Tingeling: om inte jag får tummen ur och besöker dreamrose innan sommaren så följer vi gärna med :).... om ni har semester här då vill säga :)...

B fick sitt vaccin i onsdags: hade lite feber igår... har era barn fått någon reaktion?
    Mannen fick ju frossa hela natten efter så kanske inte är så konstigt om hon också reagerar... tänker bara att det va två dagar efter :S... men men den är bättre idag så :D

någon som har bild på baby björn sittring?

Svar på tråden Ryggmärgsbråck/ MMC del 7