• MariaaG

Några fler som är på ruvardag 2?

Här är en till på dag 2.
    Det är vår tredje ivf och vi fick två tillbaka. Ett fyrcelligt och ett tvåcelligt som precis hade börjat dela sig.
    Jag hoppas verkligen att det går vägen denna gång. Har inga i frysen och har aldrig fått tidigare heller. Varje gång har det bara blivit ett ynka embryo av dålig kvalitet.
    Så denna gång gäller det! Tänker tjuvtesta redan den 11:e.

• MariaaG

Jag kanner lite molande vark da och da, har valdigt omma brost ocksa. Men sa har det kants varje gang jag har ruvat.
    Skillnaden nu ar att jag ar att jag har varit ganska trott igar och idag, inatt dromde jag mardrommar, vilket har varit tecken for en vaninna i alla fall Inte i natt med de tva natterna dess forinnan var jag uppe och kissade 4 ganger, i vanliga fall brukar det bli max en gang.
    Att Embla76 har tidigare testdag ar ju for att hon har fatt tillbaka ett langtidsodlat.
    Haller tummarna for oss alla!

• MariaaG

Jag gar och haller mig fran att tjuvtesta :) Ska halla mig till sondag i alla fall.

Jag ar fortsatt valdigt trott, men det kanske beror pa pafrestningen med ivf och alla hormoner man proppar i sig. Idag har jag haft lite okande molvark och stickningar. Men det ar ju sa himla svart att veta, jag menar man ar ju fullproppad med hormoner som det ar.... RD 7 idag.

Hur ar det med dig smk? Er andra?

Svar på tråden Några fler som är på ruvardag 2?