Primavera - det låter ju toppen! Kanonägg har jag aldrig hört att jag har haft. Nej, det var ingen långtidsodling, jag är dock väldigt nyfiken på det. De två jag fick tillbaka hade inte delat sig på önskvärt sätt på morgonen dagen för ET, därför sa de att jag skulle få två, men när de skulle sätta tillbaks dem var det ändå två 4-celliga embryon och jag fick båda tillbaka ändå . Jag har aldrig varit gravid så jag har ingen aning om hur det känna, men dina symptom verkar ju ändå positiva. Molande värk som mensvärk har jag hört många prata om. Själv letar jag febrilt efter något tecken men känner absolut ingenting än. Nu är det ju iofs bara tredje dagen, men ändå. Ja, du fattar ju vad jag menar...
Jag har testdag den 18/10. Verkar vara väldigt olika det där. Har ett landstingsfinansierat kvar, men om inte det går kanske det blir Falun. Har hört mycket bra saker om långtidsodling.
Några nya symptom idag?
Mimimyran - håll ut! Men detta är ju helt klart jobbigaste tiden, jag vet!
MariaaG - jag har aldrig heller fått nåt till frysen trots att jag blev plockad på elva ägg i måndags. Inget har heller varit helt topp. Känns verkligen ledsamt, men det är ju bara att bita ihop och kämpa vidare och hoppas att våra små vill leva vidare.
Kram till er!