Ava clinic i St Petersburg?
Vi har precis kommit hem från AVA St. Petersburg och är mycket nöjda med behandlingen och hjälpen vi fått där... nu är det bara och vänta och se om det tar sig och om det blir en eller två som tar sig ;)
Dr. Olga Zaytseff är helt underbar, men går på mammaledighet om 1 vecka och börjar jobba i mars -10 igen, men som någon annan skrev var kliniken mycket ren, fin och modern och staden helt fantastisk med massor att upptäcka, uppleva och handla.
Vi fick gjorde en embryoadoption eftersom vi båda är "ur funktion" själva, och hade då valet att välja från deras utbud av donatorer själva utifrån utseende, utbildning osv, eller överlåta det till Dr. Olga. Vi valde det senare och hon valde donatorer som matchade våra utseenden utifrån foton vi mailade henne och våra övriga personliga data och vi fick sen info om donatorerna och kunde då godkänna dem eller säga att vi ville ha något annat alternativ, så jag tror inte det är "överblivna" embryon från såna som redan blivit gravida.
Vi valde färska embryon och de sattes in på dag 5 och den 30 oktober ska jag testa första gången om det lyckats eller ej.
Det känns även väldigt tryggt eftersom Olga skickade med sitt mobilnummer så jag kan kontakta henne om jag skulle få någon blödning eller har några akuta frågor som inte kan tas via mail. Hon gick även igenom allt mycket noggrant och det hela kändes mycket professionellt och tryggt.
Kan varmt rekommendera dem!