• Cahela

Ruvardag 9... Hur mår ni som ruvar?

jag är på ruvardag 10. För mig har brösten slutat ömma men det gör de ju ofta när ÄL-sprutan går ur kroppen. Känner ingenting förutom mensvärk som kommer och går och är nu mest hela tiden. Inte mer hungrig än vanligt och inte heller mer kissnödig.

• Cahela

brösten var ömma, spända och bröstvårtorna gjorde oxå ont.
    Det här är mitt andra IVF, det första var för tre år sedan.
    Jag har inte tjuvtestat, är inställd på mens men skulle gärna vilja ha plus.

• Cahela

Jag gjorde mitt förra IVF med min dåvarande, vi bröt upp efter det.
    Jag fick minus på det IVF:et och kommer inte ihåg några speciella symptom faktiskt.

• Cahela

Var nyss på toa och då var det bruna flytningar och sen lite blod på pappret när jag torkade mig. Precis som förra IVFen, då började det på dag 10 oxå.

• Cahela

nej, nej jag har mens så jag har inte plussat. Ska få göra FET nu direkt så jag hoppas en av våra eskimåer klarar upptiningen.

• Cahela

melaska: Ovitrellesprutan tas 4 dagar innan ET och när du sen är på ruvardag 6 har det ju gått 10 dagar sen Ovitrellsprutan togs.
    Tar du Ovitrellesprutan 2 dagar innan FET så är det sedan på ruvardag 8, 10 dagar sen Ovitrellesprutan gick ur kroppen.

• Cahela

nu skrev jag fel. Vad jag menade var att 10 dagar från att Ovitrellesprutan togs så är den ur kroppen. Det blir alltså på ruvardag 6 vid ET och 8 vid FET.

Svar på tråden Ruvardag 9... Hur mår ni som ruvar?