• Pärla

Ruvardag 9... Hur mår ni som ruvar?

Jag är på RD 7 idag, TD den 22/10, och jag känner inget heller, förutom dom vanliga vaggis symtomerna, mensvärk, ömma bröst och vårtor, plus svullna spända bröst, jätte känslig, matsugen..men mest så känner jag mensvärken rejäl som om den ska komma Men å andra sidan så är det ju ganska tidig och känna mensvärk om nu jag ska få mens!
    Det är ju långt kvar till TD n.
    På min RD 3 så kände jag plötsligt hugg och värk på min vänstra sida, och det varade bara nån timme, sen avtog den, sen på RD 4-5 började jag känna mensvärken. Så jag hoppas att det var embryot som fäste, och mensvärken är växtvärk.. Har fått två embryon tillbaka, så jag borde väl ha stor chans va?

Lycka till! Men när du tjuvtestade, vad var det då?

• Pärla

Jag är på RD 7, och känner även av lite lätt illamående efter maten..Det märkte jag igår på lunchen, och sen på kvällen, och nu imorse på frukost.

Nån som känner igen det, och kanske plussat

• Pärla

Är på RD 8, hur känner ni er?

Själv har jag fortfarande mensvärk, vilket det ger min hopp ett steg ner, ömma bröst, extrem känslighet..tyspiska symtomerna av vaggisarna alltså..
    Ingen annan symtom än, som jag vill uppleva förutom vaggis symtomerna

Känner mig inte alls hoppfull

• Pärla
    Cahela skrev 2009-10-14 09:31:28 följande:
    Var nyss på toa och då var det bruna flytningar och sen lite blod på pappret när jag torkade mig. Precis som förra IVFen, då började det på dag 10 oxå.
    Vad menar du? Tror du att du har plussat? Jag har hört att det är väl ett bra tecken om man får bruna flytningar..
  • Pärla

RD 9 idag, och idag känner jag mig lite lätt illamående, var otroligt mycket trött imorse när jag gick upp, och väldigt lätt illamående.
    Har fortfarande mensvärk, var mer imorse, men på dan känns det mer normalt..

Nu mår jag lite bättre, men hoppas illamåendet är ändå positivt..¨¨
    Men man kan inte kalla det illamående, utan typ som obehag i kroppen, kände mig lite sjuk typ..Svårt att förklara..

Nån som har kännt sig så, och plussat?

• Pärla

RD 10, fortfarande j*la mensvärk! Men otrolig mycket trötthet på morgonen när jag går upp, det är jätte konstigt. Känner mig typ som drogad, och tvingar mig upp.
    Sen när jag har gått upp, känns det lite i huvudet och ögonen, typ nån obehag..
    Idag kände jag inte mycket av illamåendet.

Men det känns som att det inte tog..
    Många här säger att de har haft mensvärk, lite till och från, och att det började strax innan mensen, men min började där på RD 5 och det fortsätter vilt! Jag har mensvärk hela tiden, inte till och från. Och på morgonen känns det värst!

Vågar inte testa mig än, väntar till nästa vecka..

Hur går det för er?

• Pärla

Hur går det för er tjejer? Nån som har testat sig?
    Jag har samma symtomer än, inget märkvärdigt, ömma stora bröst, mensvärk nästan hela tiden sen RD 5, och känslig är jag..

Känns som att det har inte tagit, eftersom jag känner mina vanliga symtomer som de andra misslyckade gångerna..

Men 6 dagar kvar till testet! Kanske tar jag och testar 1-2 dagar tidigare, jag vågar inte egentligen
    Jag inte har negativ svar igen!!

• Pärla

Bennil: Stort Grattis gumman!!

Idag är jag också på RD 11, men jag vågar inte testa mig än. Jag har ju testdag på torsdag ( 22/10 )..
    Har mensvärk ( har haft det sen RD 5 ), och bombstora bröst, och lite ömma är dom..
    Vad har du kännt hittils? Symtomer?

Grattis igen. Kram!

• Pärla

Är på min RD 12, är det ett bra tecken att jag inte har fått flytning? Förra misslyckade gångerna fick jag flytningar några dagar innan TD, precis som när min mens kommer alltså.
    Svullna ömma bröst fortsätter också, och det gjorde det inte förut, dom avtog på RD 9-10..Bra tecken?

• Pärla
    SusyQ skrev 2009-10-19 18:45:26 följande:
    Parlar: Tror att alla tecken på att mensen inte kommer är bra tecken.. Håller tummarna för dig! Själv känner jag ingenting mer än lite lite mensvärk och detär det lilla. RD 13 idag om jag räknat rätt och en stark känsla att mensen är på g fast jag vill inte tänka så...Kram på er.
    Jag förstår. Än så länge har jag inga blödningar eller flytningar alls..>Kollar på pappret varenda gång jag är på toa..
    Idag kände jag torrhet i munnen hela dagen, det var konstigt..

Jag kommer tjuvtesta mig på onsdag, dvs om 2 dagar!!!!
  • Pärla

Tjejer!!
    Vart har ni tagit vägen??

Hur går det för er? Några symtomer, plussat?

• Pärla
    melaska skrev 2009-10-20 19:33:34 följande:
    Parlar: GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jag själv är på RD11:) Fick vallningar idag, knäpp! Ingen värk eller nåt. Är sugen på kräm men det händer ofta med mig att jag väljer en favorit mat och kan inte lugna ner mig tills jag äter upp 20 förpakningar:))))
    Tack så mycket
    Kan inte fatta det! Det känns bara som en dröm och att jag ska vakna snart
    Har äntligen plussat efter 4 års tid, 10-tal antal inseminationer, och 3-4 IVF försök!
  • Pärla
    melaska skrev 2009-10-21 08:42:50 följande:
    RD 12 och mensen kom idag:( Så fort kan det gå....
    Jag beklagar melaska, skickar styrkekramar!
  • Pärla

Bennil: Jag har egentligen TD imorgon, men jag tjuvtestade mig igår kväll. Orkade inte vänta mer.
    Jag ringde barnmorskan, och hon sa att jag inte behövde testa mig igen, utan sa att jag är med BARN! Det var så skönt och höra.

Ska du tjuvtesta dig då?
    Lycka till, håller tummarna

Svar på tråden Ruvardag 9... Hur mår ni som ruvar?