• melaska

Ruvardag 9... Hur mår ni som ruvar?

Hej!
    Jag är på RD8 idag:) Känner bara "vanliga" symptom från vaggisarna, tenkte tjuvtesta imorgon....

Varför ovitrelle kan påverka testet???????

• melaska

cah: vad tråkig att det gick inte vägen det här gången! Ge inte upp!

Jag tästade på RD7 och det var en minus, så om ovitrelle var i kroppen en tag efter ÄL, nu är den helt borta, så jag vet att minsta lilla plus är MIN EGEN plus... Ska tjuvtästa på dag 10 om mensen inte kommer då, självklart

• melaska

hej!

Nu RD 9 närmar slutet:) Jag jobbar och håller på hemma, inte lyfta tyngt men gör saker hela tiden. Mår bra, fast har lite svårt att sova. Tittar på klockan 04.00, 05.00, 06.00 ! dagd för vaggisarna:) Behöver inte larmet nu:) Igår hade lite ind i mage på kvällen, känner ingenting av det idag.

Hoppas att allt är bra med är:) Kram till alla ruvare!

• melaska

Bennil: Grattis! Jag också tror att det är ingen ÄL spruta här! Så underbart!

Vi har fått ganska strikte "råd" från dr. att vi ska inte ha sex i 3 veckor pga infektionsrisk. Så.... sen prioriter man själv självklart.... Lycka till!!!!

• melaska

bennil: som jag fattar är det inte någon risk rent "mekaniskt", att du kännde ond kan också beror på en viss pause och visst på +et:)
    Vad skönt att kunna vara spontan igen!!!! God vad det låter bra!!!! Nästan villig att ropa på min älskling som läser i rummet bredvid!!! :)) lol

parlar: Jag har också rätt så stora och känsliga bröst nu, tror att det är proggisarna som gör det... Imorgon är det RD10 för mig, tänkte lägga en test förpakning i badrummet idag till imorgon:) Jag fick så pass många gånger -et på test att nu struntar jag våga/inte våga dilemman. Jag HOPPAS istället! Hoppas för alla oss som gick genom IVF och massa andra behandlingar att vi får +et!!! God vad vi förkänner det!!!

• melaska

Parlar: GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag själv är på RD11:) Fick vallningar idag, knäpp! Ingen värk eller nåt. Är sugen på kräm men det händer ofta med mig att jag väljer en favorit mat och kan inte lugna ner mig tills jag äter upp 20 förpakningar:))))

• melaska

RD 12 och mensen kom idag:( Så fort kan det gå....

Svar på tråden Ruvardag 9... Hur mår ni som ruvar?