• Lillaliten

Ruvardag 9... Hur mår ni som ruvar?

Hej Alla!!
    Grattis till er som +at!! =)
    Hur tidigt i er ruvnings resa började ni känna symptomer?
    Jag fick mitt ägg den 22/10, mår lite illa, men tycker det är för tidigt?! Inbillar jag mig bara? Åhh va jag längtar till min testdag 9/11, men det e så långt dit...
    Kram

• Lillaliten
    Balaika skrev 2009-10-26 14:21:29 följande:
    Hej hej. Jag mådde illa dom första 3 dagarna efter ET. Sen avtog det och nu kommer det bara svagt svagt i perioder... inget jag störs av direkt. Annars va jag bara riktigt trött och hade sjukt ont i bröstvårtorna, och båda dom e jag fortfarande. Idag e jag i v 5+4. Hoppas verkligen att du får dit efterlängtade plus snart. Håller tummarna. Kram
    Å va härligt för dig!! Grattis!! =)
    Ja plusset är verkligen efterlängtat!!
    Känner lite ktick då å då i magen då å då!
    Kram
  • Lillaliten
    trossi skrev 2009-10-29 22:18:54 följande:
    Hej!Grattis till er alla som plussat, det ger ny energi till oss övriga som får kämpa vidare=)- Lillaliten, jag hade också ägginsätt den 22/10 med testdag den 9/11.Visst känns det som en evighet...Har haft lite ont i magen i dag...man blir skit orolig direkt.Annars är jag öm i brösten men inget annat känns direkt.Förhoppningsvis känns det mer nästa vecka.Hoppas det går bra för alla som kämpar så tappert!Om man får den förb'''''e mensen när brukar det ske efter ägginsätt??
    Å då får vi stå ut tills dess, vet inte om jag kommer tordas tjuvtesta någon dag innan... Ska du?
    Jag mår lite illa ibland, men när jag gör det, börjar jag fundera om jag bara inbillar mig, bara för att jag vill må illa?! Men kan ju bli knäpp för mindre!! =) Till å från känner jag lite i brösten, men inta alls mkt...
    Åhh!! !
    Jag vet faktiskt inte hur det e med mensen efter ägginsätt tyvärr...
    STort lycka till till oss alla!!!
    Kram
Svar på tråden Ruvardag 9... Hur mår ni som ruvar?