Inlägg från: lelle0242 |Visa alla inlägg
  • lelle0242

Någon som gjort första steget i ABORT och sedan ångrat sig och behållt barnet???

De där är ju inte Enns sant. Har inget hänt efter 72 timmar så har inte fostret tagit skada alls.

väntar4an 2010 skrev 2009-11-02 19:15:18 följande:

om man tagit tabletterna så e barnet dött efter 2 dagar de tabletter du sen tar hjälper bara kroppen att stöta i från tappa det.

om barnet förmodan lyckats över leva tabletterna så har den fått stora skador och kommer troligt vis inte att klara av hela graviditeten i alla fall så jag tycker det är synt om fostret att lida om man överväger att inte fullfölja det man startat

• lelle0242

Jag tog min tablett i vecka 6 är nu i vecka 12 och man har inte hittat något fel på fostret. De avråder mig ej att avsluta då jag själv sagt att jag vill göra de om något är fel.

Jagjaghej skrev 2016-01-11 16:37:44 följande:

Tror det är extremt ovanligt isåfall om ens möjligt. Jag gjorde abort i vecka 17 o ångrade mig efter första tabletten. Inte ens mitt barn överlevde. Barnet va redan påväg ut nästa dag

• lelle0242

Min dotter är nu 1,3 månader och jag tackar gudarna för att jag fick henne. :) hon är fullt frisk och min lilla skatt. Hon föddes dock tidigare i v 34 av vattenavgång vilket var tur eftersom min moderkaka var skadad och annorlunda sen de handlar om detta har jag ingen anning om. Jag gjorde en tappoperation under graviten dock.

• lelle0242

Denna tråd är jätte gammal dock. Min dotter som ja tog första tabletten med är idag 1 år och 3 månader och inga som helst fel på henne utan hon är en riktig kämpe och världens bästa.

Svar på tråden Någon som gjort första steget i ABORT och sedan ångrat sig och behållt barnet???