Inlägg från: Minbulle |Visa alla inlägg
  • Minbulle

Någon som gjort första steget i ABORT och sedan ångrat sig och behållt barnet???

Anonym skrev 2009-11-06 19:09:38 följande:

jag tog både första och andra tabletterna men inget hände. de avrådde inte mig att avsluta graviditeten. de sa att är nåt fel blir det missfall inom en vecka annars ska det gå bra. ut kom min dotter utan något fel. hon är idag 6 år och inget fel alls. så det kan visst funka!

Jag har också fått en fullt frisk dotter som föddes nu den 23:e augusti!! Jag tog den första tablett kuren och avbröt aborten!
  • Minbulle

OM någon här läser den här tråden så kan jag berätta som har gått igenom detta! Jag tog den första tablett kuren och avbröt aborten. Det min läkare sa då var att ta det lungt och drick mycket vatten & vila. Om du börjar blöda så kan det finnas en risk att fostret har dött MEN det behöver inte vara så heller. Jag skulle ringa om jag fick ont och rikliga blödningar annars bara avvakta och därefter bestämde vi ett ultraljud. På ultraljudet såg vi ett litet hjärta ticka och då sa läkaren att när vi har klarat oss hit då kommer det gå bra! Jag väntade alltså i 3dagar tills jag fick ett ultraljud då det var helg. Därefter har vi följt rutin ultraljud och iår 2017-08-23 föddes min lilla dotter!! Fullt frisk! Så lyssna inte på idioter som inte äns har gjort detta!

Svar på tråden Någon som gjort första steget i ABORT och sedan ångrat sig och behållt barnet???