Hur tänker ni vaccinmotståndare gällande era barn?
OBS!! Jag har endast läst TS!!!
Vi tänker inte vaccinera oss, har en pojke på 3 år och en flicka på 18 mån.
De skriver hur folk ligger på sjukhuset och mår jätte dåligt, en del har t o m dött pga influensan (en del med andra bakom liggande sjukdomar och ett fåtal som de inte kan hitta något annat än influensan som orsak). Jätte tråkigt och jag lider verkligen med dem, TROTS att jag/vi inte ska vaccinera oss!
Varför skriver de inte om bölder, BESTÅENDE (halva) ansiktsförlamningar m.m. Varför tas inte det också upp?? Dessa är bevisade att det kommer ifrån vaccinet. Känner båda som har drabbats. Vet om en till, men den personen känner jag inte.
Så fort det kommer något negativt runt vaccinet så ska det tystas ner! Självklart förstår jag att det är få som drabbas, men det är även få som avlider enbart pga influensan också.
Även krisinformation går ju ut med att säsongsinfluensan är lika hårt drabbad när det gäller barn och sjukhusvistelser, men då blåser de inte på som de gör nu. Varför är inte de rubrikerna lika viktiga?
Varför är det inte viktigt att ge de som drabbas negativt rubriker, precis som det är lika viktigt att ge de som blir inlagda rubriker? Varför är det bara en sida av saken som ÄR viktig??