Inlägg från: Juhanna |Visa alla inlägg
  • Juhanna

Nya vänner i söderort/sthlm?

Hejhej! Johanna heter jag, har två tjejer födda 07 och 09. Vi träffas gärna!

♥ Svea 0705 Majken 0909 ♥
  • Juhanna

Jag är upptagen på onsdag och torsdag sen kan jag alla andra dagar. Vi är ju också bara hemma nu och stora tjejen är på dagis.

• Juhanna

För mig spelar det ingen roll. Bor visserligen inte kvar på södra sidan stan men det är inga problem för mig att åka.

• Juhanna
    Elinsmamma skrev 2009-11-15 21:53:47 följande:
    Vi kommer till 12.30 på tisdag, ska försöka hitta till utgången närmast tunnelbanan.Jag var där i förra veckan och letade efter Polarn&Pyret, fick en beskrivning av tjejen i info disken och efter mycket letande hittade jag..=)
    Haha ja Farsta centrum är ett knepigt centrum att hitta i.

Vi kommer antagligen också på tisdag, min stora tjej har vart lite hängig idag men verkade mycket piggare nu på kvällen. Så om det inte blir värre kommer vi.   
  • Juhanna

Idag var stora tjejen tillräckligt frisk för att gå till dagis men då är jag sjuk istället, så vi kommer inte. Men träffas gärna någon annan gång.

• Juhanna

Vi träffas gärna igen men vi åker till kanarieöarna nästa vecka och har en hel del som måste fixas innan dess. Men efter jul kanske vi kan hänga på.

Svar på tråden Nya vänner i söderort/sthlm?