Inlägg från: gabby23 |Visa alla inlägg
  • gabby23

Nya vänner i söderort/sthlm?

lindamit skrev 2009-11-11 06:44:24 följande:
    Hej hej!Linda heter jag, är snart 24 år och väntar mitt andra barn nu i slutet på december. Storebror Neo blir 3 i mars! Jag känner få som har eller väntar barn så det skulle vara jättekul om det finns fler därute som är i samma situation. Du behöver absolut inte ha barn sen innan men det skulle såklart vara roligt också =)Någon som känner igen sig? Skriv gärna i så fall =)
    Hej Gabrielle heter jag, är 24 år och har en dotter som blir ett år i januari:)bor också i söderort och känner få med barn, skulle bara jätte roligt att träffa lite andra mammor och barn!! hör gärna av dig, och lycka till med andra barnet:)
  • gabby23

hejsan tjejer, sorry att jag inte hört av mig, såg nu att ni skulle träffas..men hoppas att det blir en träff igen så följer vi gärna med:)

• gabby23

Hej och grattis Linda!!
    Har ju inte varit med i den här tråden så länge, men skulle vara jätte kul att träffa lite andra mammor och barn:)har ett litet bus troll på 1 år, imorgom faktiskt!!men hänger gärna på å träffas på måndag, men var brukar ni ses?
    kram/Gaby

• gabby23
    HJ81 skrev 2010-01-04 22:35:54 följande:
    Sorry Frida glömde svara dig. Ja det ska bli jätteroligt, ska läsa några kurser och sambon kommer va hemma till sommaren med Mira. Hon men mailfår vänta med dagis till augusti, känns inte som att varken hon eller vi är redo än..
    HJ81 skrev 2010-01-04 22:34:11 följande:
    GRATTIS Linda, åh va roligt och skönt att allt gått bra! Längtar tills vi får träffa den lille.Men ska vi säga måndag då? Vill ni komma hit? Jag kan maila min adress och beskrivning i så fall. Gabby23, jätteroligt med fler så du får gärna komma! Min dotter fyllde 1 för ett par veckor sen, de andra barnen är lite mindre så det är kul med en större också! Vi bor i vid Farsta centrum förresten, vart var det du bodde?
    oki farsta är inte så långt jag bor på söder så det är inga problem, men maila mig adressen å så min mail [email protected] !
  • gabby23

Hej på er!
    Helena jag skickade till din mobil igår, och skrev även tillbaka på mailet på familjeliv om vilken tig det skulle vara idag?jag kunde efter kl 13, men har ej fått något svar så vi får väl ta det nästa gång då:)kanske Linda kommer också me lillen!man glömmer så fort hur det va att ha en sån där pytte liten ju:)

• gabby23

hm va konstigt! men visst jag kan onsdag lr torsdag denna veckan, har du lust att komma in till stan å fika lr nått? ni andra me om ni har lust!

• gabby23
    lindamit skrev 2010-01-15 09:48:15 följande:
    Ja jag tänkte komma:)
  • gabby23

kan bara hålla med om det ni skriver, det är så jobbigt ibland och man känner sig så trött hela tiden, det är krävande att vara små barns förälder helt klart! men det är samtidigt så underbart och ger så mycket, men det kan va lite svårt att tänka på när man blir lite lätt galen!!hahah

• gabby23

Jag tror jag gör så att jag köper någon macka lr nått på ett fik där å tar med upp till rum för barn, då kan man även passa på att värma barnmaten.
    Dom små lär väl ändå behöva riktig lunch!

• gabby23

Hej på er tjejer! Ja det händer ju en hel del när man har små barn! Laurina verkar har fått något magvirus hon med, har bajsat diaree varje gång hon ätit....stakarn.
    Men vi träffas gärna nästa vecka me nya friska tag!!hahah

Svar på tråden Nya vänner i söderort/sthlm?