Inlägg från: lindamit |Visa alla inlägg
  • lindamit

Nya vänner i söderort/sthlm?

Vad roligt att alla kan komma!
    Ska också hämta Neo på dagis vid 15.00 så 11.30 blir nog perfekt.

Jag tyckte också Farsta var bra, vad tycker alla andra?

• lindamit
    Elinsmamma skrev 2009-11-19 10:11:52 följande:
    Jag röstar på Farsta jag också, Idag vaknade Elin 6.30 och det har aldrig hänt, oj så trött jag var..=)men hon var super piggelin och babblade glatt så det vara bara att stiga upp....
    Haha ja det där med tidiga morgnar kommer jag ihåg, Neo hade en period när han vaknade vid 04.00 och vägrade somna om förrens vid 9, det var riktigt segt! Då räddade min sex and the city box mig kan jag säga och snart är jag där igen! Vad ska jag se på då? =)
  • lindamit

Det gör vi! Och tack detsamma till dig =)

• lindamit

Hurtbulllar! Själv vankar jag omkring som en övergödd flodhäst nuförtiden och orkar knappt sätta på mig skorna =)

Och jag kommer imorn! 11.30 som vi sa och innanför ingången närmast t-banan. Ni andra som vill haka på är jättevälkomna att göra det också !

Ses imorn =)

• lindamit

Tack själv! Det tycker jag absolut att vi ska göra.
    Har också tittat på Bonde söker fru haha, är såld på varenda serie just nu känns det som ;)

Hör av er när ni vill ses igen!

• lindamit

Frida:
    Sånt där med att de ramlar ner lite här och var kan man inte undvika, och det händer alltid så fort man vänder sig bort för några få sekunder av nån jäkla anledning så känn ingen ångest över det! Nu hade ju Mette sin fot där passande nog också så hon slapp ev blåmärken och att få ont den här gången =)

Pyntade själv med julbelsyning igår förresten, klarade inte av det här mörkret längre,vart så himla mysigt med liter mer ljus!

Borde också rensa i Neos garderob men jag tycker att det är så sjukt jobbigt! Dels för att man inser hur snabbt de växer då och sen för att man hajjar att alla de där kläderna man fått i present av släkt och vänner i mindre storlekar börjar sina så nu måste man köpa en helt ny garderob var 4:de månad istället =) Och sen tar det ju typ hundra år att röja i lådorna också...!

Mette:
    Det är aklltid roligt att fynda, speciellt med sånadär rabatter! Har haft världens shoppingproblem hos Ellos.se just pga av dom där satans rabbaterna man får hela tiden ;)

Helena:
    Ha det så mysigt på Gotland så ses vi när du är tillbaka igen!

Licens to kiss:
    Vad roligt att du vill haka på tråden, följ med nästa gång vi ses =)

Jag ska till barnmorskan på rutinkontroll på onsdag efter lunch så jag kan inte då men jag kan komma veckan efter om ni inte vill flytta dejten till torsdag istället... =)

• lindamit

Vad snälla ni är som skjuter upp daten till torsdag istället =)
    Hoppas Elin är friskare nu också!

• lindamit

Hej på er!
    Sickla låter bra för mig. Passar 11.30?Och frågan är bara var...Sickla har ju byggt ut och det var längesen jag var där så säg en plats bara så kommer jag dit =)

• lindamit

Hoppas barnen frisknar till snart Mette! Och att ni får det superskönt i värmen Juhanna!

Ocvh vi ses utanför Åhlens 11.30 Frida =)

• lindamit

Godmorgon!
    Har precis gjort iordning Neo för dagis och tänkte snart hoppa ner i sängen igen, riktigt lyxigt att vara mammeldig utan barn hehe =)

Berättade för Frida igår att efter kontrollen i onsdags fick jag reda på att jag redan öppnat mig 2 cm och att jag har en del förvärkar så det kan vara på G nu...Slemproppen har tydligen gått utan min vetskap också, hoppsan hejsan! Inget är säkert såklart, kan lika gärna dröja 2 veckor till men man vet aldrig så jag vill inte boka upp mig på nåt så tidigt men prelbokar gärna nästa vecka iaf! Torsdag passar bäst för mig, eller tisdag också...

Svar på tråden Nya vänner i söderort/sthlm?