Inlägg från: metste |Visa alla inlägg
  • metste

Nya vänner i söderort/sthlm?

Glömde att skriva att vi kan vara hos mig på tisdag :) Ca halv tre måste jag åka o hämta Teodor på förskolan då. Ska vi säga vid 11, så kan ni komma när ni är klara på babysimmet Frida?

• metste

Va kul att träffas på tisdag! Ska vi göra som vi brukar att man tar med lunch så fixar jag fika! Vi har tyvärr ingen micro men barnmat brukar jag värma i vattenbad och har man lunch som behöver värmas funkar ju ugnen :)
    Vilka är det som kommer så jag vet vilka jag ska maila adress till?

• metste
    Det här är ju typiskt, Jonatan fick feber igår kväll, idag har han ingen feber är relativt pigg men snorig. Jag vet inte hur vi ska göra imorgon, jag kan ju se under dagen hur han verkar må. För  min  del  får ni gärna komma men  jag vet  inte om han smittas de behöver ju inte vara så nära varandra. Annars kan vi flytta  på det till nästa vecka eller i slutet av denna, vad tycker ni?
  • metste

Jonatan har haft lite feber hela dagen o är lite hängig. Kanske bäst att flytta fram träffen så han inte smittar alla, eller vad tycker ni? ÅÅ va tråkigt jag som sett fram emot att ses, satt bara hemma förra veckan för att jag var sjuk nu verkar det som att det blir samma igen :( ÅÅ nu vill jag bara att våren ska komma så man slipper alla dessa sjukdommar!

• metste

Jaha då var han uppe o klättrade igen o verkar pigg, hmmm vet inte vad jag ska tänka........kanske tänder på G eller förkyld? Ja som sagt för mig får ni gärna komma :)

• metste

Jo vi kan flytta träffen, sjuka barn börjar bli en vana här känns som att vi varit sjuka de senaste två månaderna. Hoppas vi har mer tur nästa gång! Ska vi ta hos mig nästa vecka i stället då? Eller ska vi ta senare i veckan, för mig spelar det inte så stor roll. När funkar det bäst för er? Helena hur går det i skolan är det roligt?

• metste

Linda du får gärna komma om du vill :) Jonatan hade lite feber ikväll men sover nu. Ja Jonatan kommer ha ett bra immunförsvar sen detta är nog hans 6 förkylning, tror att Teodor bara var förkyld 1 gång det första året så småsyskonen får stå ut med mycket. Annars kanske torsdag denna vecka eller nån dag nästa vecka, tisdag kanske?

• metste

I dag känns det som att Jonatan är lite sämre han hade över 39 graders feber stackarn. Ska vi ta tisdag eller onsdag nästa vecka i stället?  Kl 11 hos mig? Då borde vi vara friska om vi inte åkt på nåt nytt ;) Annars kan  jag också torsdag denna vecka...

• metste

Men va bra då säger vi onsdag då :) Jonatan blev nog smittad av Teodor som släpat med det från förskolan men han blev inte alls lika sjuk, lite hostig o snorig bara ingen feber. Nu verkar det som om det håller på att vända, Jonatan har ätit mat och är lite mer allert, pytte lite feber. så nu hoppas jag att han blir frisk.

Funkar onsdag för alla? Frida hur gick det på MVC?

• metste

Kom på en grej att denna tråd tror jag försvinner snart, ligger nog bara uppe i tre månader eller nåt sånt. Ska vi lägga upp en ny tråd? Förresten har ni facebook? Maila gärna mig ni som har det så kan man även prata där! En sak till, nån/några som har lust att gå på en shoppingrunda nån dag, behöver lite kläder till barnen roligare med lite sällskap!

• metste

Frida va skönt att det gick bra på MVC! Visst det blir ganska tätt men det behöver inte vara jobbigare för det, och tänk va kul de kommer ha!  Va kul att du också kan på onsdag. Ja vi kan prata mer om shopping då :)

Men ska vi säga kl 11 på onsdag hemma hos mig? Helena hur har du det med skolan då?

• metste
    Humlemamma skrev 2010-02-06 22:40:11 följande:
    Ne de fick man tydligen inte.. Nåja ha de.
    Klart du får, missade ditt inlägg. Kul att vi blir fler.
  • metste

Linda: Ja det där med hantverkare, men va skönt att det är klart snart nu i alla fall! Men det var väl på onsdag vi skulle träffas inte i morgon :) Japp en shoppingrunda får vi fixa.

Humlemamma; självklart är du välkommen, jag är från Uppsala men flyttade hit 02 då jag började plugga till lärare, bor i bagarmossen. På onsdag ska vi träffas hemma hos mig om du har lust?

Dittrich: välkommen hit, ja vi får se till att ses en helg också, min MSN funkar inte för tillfället :)

Vilka är det som kommer till mig på onsdag så jag vet vilka jag ska maila min adress till?

Svar på tråden Nya vänner i söderort/sthlm?