Inlägg från: FrökenJ |Visa alla inlägg
  • FrökenJ

Bjud in till din blogg här //fortsättningstråd

Vårt hus är äntligen på plats, följ med i bygget genom bilderna!!

www.mollansliv.blogg.se

• FrökenJ
    Ts Mamma skrev 2010-01-07 14:04:49 följande:
    MITT 2010Idag:Familjeliv Part IAllt jag lärt mig på Familjeliv samlat i en följetong på tredelar, den första är publicerad, den andre kommer inom kort och den tredje likaså. Visste ni att man kan kräva saker bara för att man är gravid, har varit eller kommer att bli gravid någongång under sitt liv? Är du snittad? Men då har du ju inte fött barn.......jag har svaren på frågorna du inte visste fanns...Familjeliv Part III den andra delen av följetongen på tredelar presenteras allt jag lärt mig om boende, familjebildningar, kost och BVC på Familjeliv, shit jag kan verkligen inte ha vetat något innan jag gick med här, jag som alltid tyckt om min BVC tant, om jag hade vetat att hon bara gissade hade jag aldrig lyssnat på henne.......hade du?Familjeliv Part IIIBonusbarn, adoptivbarn, egna barn, allt i ett virr varr, vad är vad, vem är du? Förskolans vara elle ricke vara, och frågan jag alltid ställt mig, Tomten, vem är han?
    Ha ha, det var kul, bra och roligt skrivet!!!

//Malin mollansliv.blogg.se
  • FrökenJ

Nu har vi valt kakel och klinker till vårt nya hus, två månader till inflyttning!! Fler bilder kommer, strular lite med inlogget...
    mollansliv.blogg.se

Svar på tråden Bjud in till din blogg här //fortsättningstråd