Bjud in till din blogg här //fortsättningstråd
Minn blogg ahndlar om livet tillsammans med underbara J och goaste ungen i världen, vår Alva. Tänk igår blev hon 5 månader, vart ahr tiden tagit vägen!??
www.ettplusettblirfler.blogg.se
Minn blogg ahndlar om livet tillsammans med underbara J och goaste ungen i världen, vår Alva. Tänk igår blev hon 5 månader, vart ahr tiden tagit vägen!??
I natt blir första natten för skrutt att sova i sitt eget rum. Flyttade in sägen idag och nu är jag riktigt nervös för hur detta ska gå... Men jag håller tummarna, hårt ;)
www.ettplusettblirfler.com
mitt liv i ett nötskal och uppdateras dagligen!
kram
Madde
Sambon lackar om vagnens fälgar..killar...
Första Pepparkaksbaket, mys på hög nivå ;)
Mitt mammaliv i ett nötskal, välkomna att kika in, nyfiken eller inte!?
Vad är egentligen oddsen på att magsjukan hittar hem till oss TVÅ gånger på mindre än en månad!??
Äntligen kom pappa hem :)
I brist på kvällssällskap så kikade jag in på min gamla blogg och kopierade inläggen om hur BF tiden var, hur jag mådde, fysiskt och psykist... Välkomna att kika in, kanske någon annan där ute som är i den sitsen nu!?? Jag lovar, såsmåningom börjar värkarna, men ibland tar det tiiiid...
Och för er som vill läsa om hela graviditeten från plusset till förlossning så hittar ni den ina på min profil här på FL...
Kram
Kika gärna in på min blogg och var med och tävla om ett valfritt par Ballerinsskor från Mina shoes. Grymt snygga. Klicka på kategori TÄVLING ;)
www.ettplusettblirfler.se