Carisma95 Äldre 11 Jun 10:19 9650 svar Återställ Anmäl Du ogillar detta Bjud in till din blogg här //fortsättningstråd * Vila i frid...
Carisma95 Äldre 23 Jun 11:00 #4839 Återställ Anmäl Du ogillar detta vastragotaland.blogspot.com * Bra att veta... Man ska alltså INTE underlätta för utryckande ambulanser!? * Nya Beck och Wallander... Nej mer Johan Falk! * Sambon kör på skinka och KETCHUP? * Då testar vi att köra igen. * Vad har jag gjort...?!
Carisma95 Äldre 9 Aug 11:54 #5346 Återställ Anmäl Du ogillar detta vastragotaland.blogspot.com * Oj, vad jag måste upplevas som skrytsam?! * Mer resurser och högre tröskel, istället för föräldrar i klassrummet!! * Det är skillnad på nörd och nörd... * Bestämt! (Inredning/möbler) * Han med tajmingen.... Min sambo!
Carisma95 Äldre 10 Aug 10:31 #5356 Återställ Anmäl Du ogillar detta * Mina hål - Inte fan har de ostsmak..?! * Oj, vad jag måste upplevas som skrytsam...
Carisma95 Äldre 21 Sep 09:10 #5775 Återställ Anmäl Du ogillar detta vastragotaland.blogspot.com * Läggdags-konversation.. (Hur barn INTE blir till) * Valparodi med Robert Gustafsson (Eller?) * Svälj stolheten!
Carisma95 Äldre 22 Sep 18:02 #5789 Återställ Anmäl Du ogillar detta vastragotaland.blogspot.com * En eloge till Canal+ så här i förkylningstider! * När vi ändå är inne på ämnet; manligt vs kvinnligt... * Det börjas "i tid"... * Läggdags-konversation! * Valparodi med Robert Gustafsson.