kalkprinsessan Äldre 11 May 21:43 9650 svar Återställ Anmäl Du ogillar detta Bjud in till din blogg här //fortsättningstråd Oboy redan gravidvecka 33! (bilder) Jag tvåbarnsmamma?! Besöksrekord på min kära blogg! Jag har en plan! Sova är för nördar! Tidernas bästa schampoo.
kalkprinsessan Äldre 12 May 10:59 #4295 Återställ Anmäl Du ogillar detta Gissa vad som gömmer sig i min mage?? Oboy redan gravidvecka 33! (bilder)
kalkprinsessan Äldre 15 May 17:02 #4336 Återställ Anmäl Du ogillar detta Gullvivor i mängder. Vår med finaste vännerna. Gissa vad som gömmer sig i min mage?? Oboy redan gravidvecka 33! (bilder) (Bilder vid nästan alla inlägg.)
kalkprinsessan Äldre 16 May 11:54 #4344 Återställ Anmäl Du ogillar detta Du platsar inte på Tofta strand! Två har blivit tre. Gullvivor i mängder. Om män skulle föda barn..... Gissa vad som gömmer sig i min mage?? (Bilder vid nästan alla inlägg.)
kalkprinsessan Äldre 17 May 11:55 #4360 Återställ Anmäl Du ogillar detta I betraktarens ögon... 50 dagar kvar tills Mini ska vräkas. Du platsar inte på Tofta strand! Två har blivit tre. Om män skulle föda barn..... Gissa vad som gömmer sig i min mage?? (Bilder vid nästan alla inlägg.)
kalkprinsessan Äldre 19 May 11:35 #4393 Återställ Anmäl Du ogillar detta Ny adress: BB rum nummer 5. Max barnbokstips. Gissa vad som gömmer sig i min mage?? (Bilder vid nästan alla inlägg.)
kalkprinsessan Äldre 20 May 19:33 #4410 Återställ Anmäl Du ogillar detta GODIS! Forts: BB rum nummer 5. Säg något snällt. Ny adress: BB rum nummer 5. Max barnbokstips. Gissa vad som gömmer sig i min mage?? (Bilder vid nästan alla inlägg.)
kalkprinsessan Äldre 23 May 21:44 #4453 Återställ Anmäl Du ogillar detta Hallon och maränger och värkar. Ännu en helg borta. Dagens tips. Gravidvecka 34 med magbilder. Gissa vad som gömmer sig i min mage?? (Bilder vid nästan alla inlägg.)
kalkprinsessan Äldre 24 May 19:08 #4468 Återställ Anmäl Du ogillar detta DÄRFÖR ska ni rösta på SNOPP eller SNIPPA. Nu får bebisen komma. Hallon och maränger och värkar. Gissa vad som gömmer sig i min mage?? (Bilder vid nästan alla inlägg.)
kalkprinsessan Äldre 26 May 19:55 #4501 Återställ Anmäl Du ogillar detta Älskade BB. Ny adress: Rum nr 4 på BB. Vi spikar ett namn till bebisen. DÄRFÖR ska ni rösta på SNOPP eller SNIPPA. (Bilder vid nästan alla inlägg.)