Inlägg från: Lioness |Visa alla inlägg
  • Lioness

Bjud in till din blogg här //fortsättningstråd

Min allra första barbie-tårta! Ganska nöjd även om jag beräknade fel på kjolen... *ler*
    Ljusa bottnar fyllda med mjölkchokladmousse och skivad banan, täckt med chokladsmörkräm och marsipan.

Fler bilder finns i bloggen, kram Karin
    www.bagerskan.se
    Besök gärna www.bagerskan.se
  • Lioness

Halloween-tävling

I helgen är det Halloween och vad passar då inte bättre än just en Halloween-tävling!? En tävling där alla kan delta och där man kan vinna 2 fribiljetter till matmässan Det goda köket i Stockholm den 12 – 14 november.

Allt ni behöver göra är att skicka in en bild på din läskigaste, spöklika, halloween-inspirerande maträtt eller bakverk, senast den 5 november! Allt ätbart är välkommet! Jag och min familj korar en vinnare som vi presenterar den 6 november.

Skicka in din bild till [email protected]

Ni får gärna länka om tävlingen i er blogg, och självklart även gärna rösta på Bagerskan i omröstningen av Årets matblogg, dock inget krav!

Lycka till!
  • Lioness

I år är Bagerskans julkalender fullspäckad med tävlingar, en ny varje dag!
    Imorgon öppnas första luckan med den första tävlingen!

Kram Karin
  • Lioness
    E t t t u s e n g i l l a r e !

Tror ni det är möjligt att få till upp gillar-antalet till 1000 gillare innan nyår? Det är ynka 97 personer som saknas.

Det vore otroligt kul om vi tillsammans kunde nå det magiska antalet - 1000 gillare - genom att dela sidan vidare så att familj, släkt, arbetskamrater och vänner kan få ta del av allt gott som bjuds här hos Bagerskan.
    Bagerskan är en blogg som handlar om bakning, recept och inspiration,

www.facebook.com/bagerskan

Tillsammans fixar vi det här!

Många kramar Karin
Svar på tråden Bjud in till din blogg här //fortsättningstråd