Vi på CvL fortsättningen
![](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Tjorven, hoppas du plussar denna gång så du slipper landstingskön! Jag antar att du bor i stockholm då? TÄnkte passa på att fråga hur länge du stått i kö? Jag börjar fundera på när man kan tänka sig höra något ifrån dom.
Fick du brev hem eller ringde dom?
Smaask, härligt att det gick så bra idag, och skönt att ni fått ett startdatum! Jag har provat både menopur och puregon och för mig var det väl ungefär detsamma. Dock har jag aldrig provat menopur på ett ivf-försök.
Smassk, mina ägg brukar vara segstartade men sen kör dom igång rejält. Jag ska starta på 75 ie och har själv planerat att ta det i ca 10 dagar, sen mot slutet kanske öka till 150 ie varannan dag. Jag har också pco och mitt problem är att jag får väldigt väldigt många blåsor, men som är små. Det svåra i mitt fall är alltså att få en lagom mängd att växa till sig, men har jag otur fördubblas dom bara om man höjer dosen.
Jessie, jo, det var då. Senaste gången när jag inte alls blev överstimulerad kände jag väl lite småverk i äggstockarna men jag behövde inte ens äta alvedon. Så på mig kom överstimuleringen rätt senat alltså, även om jag var väldigt svullen från början. Men det var väl några dagar in på ruvartiden som det var som värst.
hhoppas, kom igen å hhoppas nu!! Än är det inte kört
Cookie, huvudvärken är tyvärr kvar, men kommer några timmar här å några timmar där. Rätt skumt, men imorrn börjar jag spruta å halverar dosen, så jag hoppas det blir lite bättre då.
Fick förövrigt åka hem ifrån jobbet idag på lunchen eftersom jag kom på att jag glömde ta sprayen imorse. Va kan ha hänt med mig, har jag börjar glömma att jag gör ivf??