Hej tjejer!!!!
Poussin, WOW! Det låter ju jättebra ju!!!! Gud va härligt att det va så pass många fler än förra gången! Jag fortsätter att hålla tummarna att de växer till sig fint nu det sista!
CurlyRed, Hur har det gått? Har tänkt på dig och er nu när det e dax, vet ju hur jobbigt det är o hur orolig man är att det inte ska funka som tänkt. Hoppas för dig att allt såg bra ut!
Myran, Kära vännen, Jag har bett mina böner för dig Och tänker o hoppas att allt ska se bra ut imorrn!!! Vilje tid är ÄP? Jag är lite förvirrad....förlåt, har haft det jobbigt men det är väl ÄP imorrn? Kommer tänka på dig sååå mycket det vet du! STORT LYCKA TILL och en ännu större KRAM! Önskar jag kände dig i RL så jag kunde krama om dej! Kramis Kramis!
Själv har jag haft ett hemskt dygn......
Det började igår em med att jag misstänkte att Viola fått gulsot och åkte in till BB. Hon hade inte det men var nära gränsen men allt var bra
Hursomhelst så bad jag dom kolla min vänstra ben som svullnat upp som en stock nu för ett par dagar sen, att jag se sååå väldigt matt i kroppen osv osv......Har också känt ett tryck över bröstet när jags ska sova på rygg..... Då tog de in mej o Viola på BB och jag fick snabbt en säng att ligga ner i...plötsligt togs alla möjliga prover för de misstänkte att det kan vara blodpropp
....Vips låg jag under EKG där det upptäcktes att mitt hjärta slår oregelbundet och går ner i rytm.....5 min senare ligger jag ensam nere på superakut hjärtultraljud utan min familj och med min lilla Viola kvar uppe på BB
. Tillslut kom läkarna fram till med alla prover osv att det inte är något och att jag kan åka hem. svullnaden beror på gravidhormoner o det kan komma i efterhand osv....Jag o Viola kom hem sent vid 22tiden o jag va heeelt slut....kl 23.30 var hon klarvaken o vägrade somna förrän 03.30.......
Sov länge imorse och efter frukosten va jag redo för en ny härlig dag utan mer oro........men då ringe läkaren som gjorde mitt hjärt ul igår....Han hade kollat lite mer på bilderna o fått ett provsvar han oroade sig för o bad mej åka in akut...
Så hela familjen åkte vi in, lämnade sen dottern till en kompis och jag lillskrutt o mannen inne på akuten. En hemsk väntan med 2 timmar i väntrummet.....Sen togs prover igen och sen blev det röntgen av lungorna i hopp om att inte få syn på en propp.....och så blev det! Ingen propp! Gud, sån otrolig lättnad!!! Är heeeelt slut och ska nu äntligen lägga mej o soooooova sött medans mannen ska få hålla lilla Viola vaken ett tag så hon somnar gott senare......hmmmm hur man nu lyckas med det
De sover ju som små små grisar de små underbara!
Nej, ska väl in i sängen o passa på medan jag kan för natten blir antagligen lååång
Puss & Kram från lyckliga mej!