• Susie

Vi på CvL fortsättningen

Du kanske kan fråga bara rent enkelt, om hon kan se nån siffra alls? Om den gäller hur många embryon som ni får, om det blir en bebis nu, och när isåfall och om hon har positiva känslor, ja det du vågar fråga utan att bli deppig av ett negativt svar såklart KRAM

• Susie

Heeeej älsklingar!

Här är en som e lycklig{#emotions_dlg.flower}
    Vår älskade Viola föddes 13.07 den 5 Jan, väger 3610g (jättebra vikt för att vara 3 v tidig) och är 51cm lång
    Här är en liten bild som vi tog samma dag Hon e identiskt lik sin storasyster som väntar spänt hemma!
    Allt gick bra......men jag hade ALDRIG valt ett snitt självmant fy va fruktansvärt rädd jag var!Tyst Dock kändes snittet mycket mindre än jag förväntat mej och kände knappt nåt som folk beskriver utan bara att de rörde min mage lite....dock va jag som sagt livrädd så jag skakade och är sååå glad att min älskling stöttade mej sååå bra, utan honom hade jag aldrig klarat det! Jag låg kvar ganska länge (fr 14-19) på uppvaket för jag krävde ganska mycket smärtstillande! Fick mycket morfin i omgångar o va mest höga resten av kvällen.Natten var hemsk jobbig med alla smärtstillande som gjorde mej sååå trött när man måste amma hela natten till o från, men det gick bra! Men idag har jag nått en NY fas....sååå skönt! Kan röra mej bra, har vart på toa och amningen funkar bra fast all mjölk har inte runnit till helt´...tror jag men min älskling sover gott efter en amning ca 2 tim, vaknar ammas, sover 2 tim osv...helt underbart!

Jag har inte glömt bort er och har tänkt mycket på er som sanrt ska göra ÄP och börjat spruta. Jag hoppas hoppas för allt att det ska resultera i små bebisar  för er!

Myran, Åhh tänker på dej idag vännen! Håller tummarna stenhårt! Kom in och berätta så fort du kan! Kramis!!!!

• Susie

Hej hej allihopa!

Gud så frustrerande!!! Jag har inte kunnat göra nåt inlägg här inneDemon, nånting med den nya Internet versionen vi har installerat men nu använder jag chrome istället   Jag som läst o följt er alla varje dag nu och inte kunnat skriva!
    TACK ALLA SÖTA för era gratulationer! Gud jag hoppas snart att alla får uppleva den här lyckan!Hjärta

Myran, Jag har tänkt så på dej och varit vansinnig att jag inte kunnat peppa dej de här dagarna Jag ber o hoppas att dina blåsor va både kanske fler och innehåller MINSt 1 guldäggHjärta Tänker så på dig och skickar över all positiv energi jag kan! STOR KRAMIS!

• Susie

Myran Vännen då....{#emotions_dlg.flower} Fy va jobbig sits du är i just nu!
    Vad menar de med att du skulle tappa den???!? Jag fattar inte , förlåt. Menar de att den kan bli för stor och då ägglossa? Det fattar jag inte riktigt.......Men kanske beror det på att de är i så varierande storlek. Att mysa nu vore ju bra på ett sätt MEN då förlorar din mans spermier sin maximala kvalitet och mängd.....de ska väl vara ca 3 dgr gamla men inte mer än en vecka? Jag tror att dina andra 3 kan ha chans att växa till sig på bara en da faktiskt....men har ju ingen koll på nåt vad gäller storleken på blåsorna!?!? Vet att mina första gången förklarades för små av min läkare men inte av CVL och på en eller två dagar hann de växa till sig och då fick jag många fina ägg trots att de först var alldeles för små enligt min egen läkare.....
    Vi kan ju spekulera ihjäl oss här men nu räknar vi kallt med att alla fyra har fina små underbara ÄGG och MINST ett som SKA bli er bebis!Hjärta Gud, jag förstår såå väl din oro och om du känner ej lessen gumman, men nu tar vi verkligen inte ut något i förskott som e negativt BARAGravidpositivtPlus!!! Afirmation afirmation! Jag ska tänka på dej gumman! Vilken jävla dryg kommentar av läkaren! Vem har du nu gumman? Dr H? Är det han som ska göra ÄP och ET?
    Men vänta nu....ÄP på fredag, vore det inte maximalt bra att mysa ikväll då? då är de ju exakt sådär lagom 3 dagar?
    Jag vet i fasen.....
    Hoppas du kan få bättre rekommendationer av nån annan! Jag hade nog myst!Hjärta KRAMIS!

• Susie

Hej tjejer!!!!

Poussin, WOW! Det låter ju jättebra ju!!!! Gud va härligt att det va så pass många fler än förra gången! Jag fortsätter att hålla tummarna att de växer till sig fint nu det sista!Kyss

CurlyRed, Hur har det gått? Har tänkt på dig och er nu när det e dax, vet ju hur jobbigt det är o hur orolig man är att det inte ska funka som tänkt. Hoppas för dig att allt såg bra ut!Kyss

Myran, Kära vännen, Jag har bett mina böner för dig Och tänker o hoppas att allt ska se bra ut imorrn!!! Vilje tid är ÄP? Jag är lite förvirrad....förlåt, har haft det jobbigt men det är väl ÄP imorrn? Kommer tänka på dig sååå mycket det vet du! STORT LYCKA TILL och en ännu större KRAM! Önskar jag kände dig i RL så jag kunde krama om dej! Kramis Kramis!

Själv har jag haft ett hemskt dygnGråter......

Det började igår em med att jag misstänkte att Viola fått gulsot och åkte in till BB. Hon hade inte det men var nära gränsen men allt var bra Hursomhelst så bad jag dom kolla min vänstra ben som svullnat upp som en stock nu för ett par dagar sen, att jag se sååå väldigt matt i kroppen osv osv......Har också känt ett tryck över bröstet när jags ska sova på rygg..... Då tog de in mej o Viola på BB och jag fick snabbt en säng att ligga ner i...plötsligt togs alla möjliga prover för de misstänkte att det kan vara blodproppTystGråter....Vips låg jag under EKG där det upptäcktes att mitt hjärta slår oregelbundet och går ner i rytm.....5 min senare ligger jag ensam nere på superakut hjärtultraljud utan min familj och med min lilla Viola kvar uppe på BBGråter. Tillslut kom läkarna fram till med alla prover osv att det inte är något och att jag kan åka hem. svullnaden beror på gravidhormoner o det kan komma i efterhand osv....Jag o Viola kom hem sent vid 22tiden o jag va heeelt slut....kl 23.30 var hon klarvaken o vägrade somna förrän 03.30.......
    Sov länge imorse och efter frukosten va jag redo för en ny härlig dag utan mer oro........men då ringe läkaren som gjorde mitt hjärt ul igår....Han hade kollat lite mer på bilderna o fått ett provsvar han oroade sig för o bad mej åka in akut...Gråter Så hela familjen åkte vi in, lämnade sen dottern till en kompis och jag lillskrutt o mannen inne på akuten. En hemsk väntan med 2 timmar i väntrummet.....Sen togs prover igen och sen blev det röntgen av lungorna i hopp om att inte få syn på en propp.....och så blev det! Ingen propp! Gud, sån otrolig lättnad!!! Är heeeelt slut och ska nu äntligen lägga mej o soooooova sött medans mannen ska få hålla lilla Viola vaken ett tag så hon somnar gott senare......hmmmm hur man nu lyckas med det De sover ju som små små grisar de små underbara!
    Nej, ska väl in i sängen o passa på medan jag kan för natten blir antagligen lååång
    Puss & Kram från lyckliga mej! 

• Susie

Myran, Tack söta!
    Förstår dej verkligen....såklart du är nervös, det är ju rent avgörande för dej imorrn! Jag ska tänka på dej och nu jäklar säger jag!
    KRAMIS till dej! 

• Susie

Myran, Har haft dig i tankarna hela morgonen, Hoppas allt har gått bra för dig nu gumman! STORA KRAMAR!Hjärta

Tack alla ni söta, förlåt om inlägget verkade så negativt till en början Men nu är ju allt bra alla fall Inatt har vi sovit såååå gott!

CurlyRed, UNDERBART!!!! Gud va härligt! Nu finns det stort hopp om bebis för dig!Nalle 

• Susie
    Myran, åhhh Jag visste det!!!!{#emotions_dlg.flower}Hjärta
    är så otroligt glad för er skull!!!! Jag fortsätter hålla tummarna för många fiiina små embryon. Tänk, ikväll och inatt när du o mannen sover gott blir eran lilla bebis till!HjärtaSer så fram emot morgondagen!
    Stor puss o kram till er!
  • Susie
    Myran  PlusPlusPlusHjärta åhhh vilka underbara nyheter!!!! jag e sååå lycklig för dig!!!!
    Stor lycka till dig imorrn! Tänker på dej!
    måååånga kramar! 
Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen