• Cahela

Vi på CvL fortsättningen

En fråga till er proffs: Spikmatta under ruvning vad säger ni?

• Cahela

fjällsippan: ja, jag googlade jag oxå och såg att många avråder från det så jag hoppar det. Vad händer för er nu?

• Cahela

Tjorven: Nää, börjar misströsta faktiskt. Känns precis som det brukar. Vet inte riktigt vad jag ska göra framöver..

• Cahela

Ullis: Tomas är jättebra tycker jag,han tar sig tid att förklara när man har frågor.
    Hade ett telefonsamtal med honom innan jul när jag var deppig och det var ett stöd för mig och jag fick svar på en del frågor jag hade. Han känns så närvarande och förstående i möten med honom på kliniken.

• Cahela
    ProPPens skrev 2011-04-03 18:22:51 följande:
    Åhhh herrejösses nu börjar jag gråta av glädje för er!!!! Så himla många grattis att det inte finns några kvar!!! Massor av kramar till dig min vän, min GRAVIDA vän!!!
    ProPPens: Jag förstår att du är glad för min skull för jag vet att du vet hur mycket jag har slitit för det här. Alla år som gått och ja, du vet.....är jätteglad, börjar ta in att jag plussat nu.
  • Cahela

Dahlia: Tack snälla du, jag vet att du precis som ProPPens vet hur jag har kämpat och slitit i alla år! Jag ska lägga till dig på min sida så du kommer in.

Anlo: Tack så mycket, nu är det min tur!!!

Myranvänen, du är gullig du!! Hur är det med dig?

Själv har jag åkt till apoteket och köpt ett gravtest och gjort det och det stod gravid 2-3 på. Min man frågade om siffrorna stod för antalet barn vilket jag tyckte var lite roligt:) Nu har jag gjort två gravtest, klinikens och apotekets så det måste vara så att jag är gravid.

• Cahela

Curly: Jag hade inga känningar förutom molvärk då och då (precis som alla andra ruvningar) så det är bara vänta ut tiden:)

• Cahela
    myran6801 skrev 2011-04-04 20:49:21 följande:
    Cah, är verkligen jätte glad för din/er skull Glad så som ni kämpat är ni väl värde det underbara plusset!
    Ego, trampar på i vardagen och kan inte riktigt släppa önskan om barn men orkar inte tjata mig till fler IVFer och bara höra att "du är för gammal och har för dåliga ägg". Så just nu är det hemmaverkstan som gäller .

Sköt om dig nu vännen och njut av lyckan! Kram kram
    Tack fina du! Ja, det blev många långa år för mig. Jag hoppas det går hela vägen för mig nu men jag har iaf fått uppleva ett plus på stickan!! Är det "bara" hemmaförsök som gäller för er eller har ni även andra tankar?
Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen