Vi på CvL fortsättningen
Lycka till idag Myran. Jag håller tummarna för bra tillväxt. Kram
Lycka till idag Myran. Jag håller tummarna för bra tillväxt. Kram
Hej Myran! Jag förstår att du är nervös inför morgondagen. Men jag hoppas att du kan sova inatt. Jag kommer att hålla alla tummar o tår för dig imorgon. Nu är det din tur! Skickar lite styrkekramar till dig
Nu e jag tbx i soffan igen, känns som man bosatt sig i den nuförtiden . Det var inget mysigt väder att köra till Uppsala i men det gick fint. Det var ett par som inte dök upp i tid så vi fick komma in direkt. när vi kom fram. Det var Oddvar idag oxå. Han sa att av 6 ägg var det 5 som var mogna och 4 som blivit befruktade. Av dessa 4 var det 2 som var bra (gick att frysa sa han) men han rådde oss att sätta in båda 2 vilket vi också gjorde. Det underliga var dock att när labtjejen tog fram embryorna så sa hon "här ser ni två celler". Då blev jag orolig för borde det inte varit 4 i varje??? Blir så arg på mig själv att jag inte frågade vad hon menade, men var så förvirrad så jag bara hoppade ner från stolen när det var klart, gick in i rummet och klädde mig. Sen gick det typ 5 minuter så kom Oddvar och sa lycka till och sen for vi därifrån. I bilen hem kom tankarna ifatt mig och jag ångrade så att jag inte frågade. Men hur det än var så ruvar jag på två små nu
Glömde också fråga om vaggisarna, visst är det 3 om dagen och första ikväll? Har ni andra tagit dem vissa tider eller? Jag har ju haft Crinone de två senaste gångerna och dem tar man ju bara två ggr om dygnet.
Curly, stort lycka till med SPRUTAN ikväll!!!! Så spännande med ÄP på tisdag. Håller tummarna för dig min vän
Poussin, det går framåt för dig oxå, så härligt! Lycka till vännen
Kram, myran
Curlyred:
Imorgon har du mina tummar hela dan. Hoppas att det går bra för dig. Stort lycka till!!
Kram
Myran: Embla fick en son 11/1. Allt verkar ha gått bra. Hon uppdaterar nog när hon får tid.
Jag hållar alla tummarna för dig. Hoppas så att du ska få ett pluss!!!
Stor kram
Stort grattis CurlyRed. Vilket fantastiskt resultat. Jag förstår att du svävar på moln idag ;) Underbart. Försök att njuta av detta ett tag nu. Du verkar ha bra inställning denna gång. :)
Kramar till dig