Vi på CvL fortsättningen
Jag har testat PLUS IDAG!!!!
Cah, är verkligen jätte glad för din/er skull så som ni kämpat är ni väl värde det underbara plusset!
Ego, trampar på i vardagen och kan inte riktigt släppa önskan om barn men orkar inte tjata mig till fler IVFer och bara höra att "du är för gammal och har för dåliga ägg". Så just nu är det hemmaverkstan som gäller .
Sköt om dig nu vännen och njut av lyckan! Kram kram
Poussin & Curly, tusen tack för tipset och för att jag fick hänga på Yogan igår!!!
Kände mig rofylld men ändå pigg när jag kom hem igårkväll - kan varmt rekommendera det !!!!
kram M
Curly, nej nej vad läser jag. Blir så ledsen för din skull, men jag tror du gör helt rätt i att pausa lite o få kroppen i balans o passa på att unna dig lite vin!! Du har tid till att unna dig det, känn inte panik. Jag ska absolut gå på yogan på torsdag, det var super o oxå så kul att ses! Kram
Poussin, hur går det med sprutorna? Hoppas du har en bra helg! Sköt om dig! Kram
Curly, tycker du gjorde helt rätt o unnade dig nya golfklubbor! Du ska se att du kommer bli en hejare på golf nu. Jag spelar oxå golf. Intressant med progesteron, tar faktiskt extra på eget bevåg nu efter ÄL eftersom jag har kvar fr Ivf:erna. Kram