• Cahela

Vi på CvL fortsättningen

Curly: Om du har de symptomen du har så tror jag inte du behöver oroa dig för att inte få se något hjärta. Jag fick tillbaka mina den 18/3 och gjorde VUL 26/4 och då såg vi ett litet hjärta. Ett litet hjärta som växte på sig och ligger och sover på en kudde i mitt knä just nu.Hjärta

• Cahela

Curly: Jag fick oxå en brun flytning i början som höll i sig något dygn. Minns att jag skulle gå på sista träffen med adoptionskursen och jag satt där med en klump i halsen och ursäktade mig i pausen med att jag var tvungen att gå hem. Gick hem, tittade i trosorna och där var fortsatt rödbrunt...dagen efter ringde vi CvL som sa att det kunde vara så i början. Det försvann men sen kom något tillbaka i v 17 tror jag. Sen en liten blodblandad flytning i v 27 och sen ja...sen v 35 och då kom lillskruttan.
    Tjorven: Mitt nya liv, ja så kan man kalla det. Jag känner att det är en nystart eller annan fortsättning på livet.
    Jag önskar verkligen verkligen verkligen verkligen att ni ska få uppleva detta. Jag kan inte låta bli att ta i henne nästan hela tiden. Hon sover bredvid mig på nätterna och jag flyger upp i sängen när hon hostar till, kräks eller andas lite speciellt. Sover som på nålar men ändå djupt på något konstigt sätt. Just nu ligger hon och kämpar för att vara vaken så snart ska jag gå in och pilla lite på henne, ljuva lilla varelse som hon är min dotter. Känns mycket speciellt och högtidligt att kunna säga MIN DOTTER! Ska ringa CvL imorgon för att bestämma tid med dom när jag ska komma upp och visa upp henne för dom. Det är en promenad på en 40 minuter härifrån så det är alldeles lagom.

JAG HÅLLER MINA TUMMAR FÖR ER ALLA KÄMPARE ATT NI SKA FÅ ERAT PLUS! JAG FORTSÄTTER HÄNGA KVAR HÄR FÖR DEN HÄR TRÅDEN MÅSTE JAG KÄMPA VIDARE MED ER I. KRAM!

• Cahela

Curly. Några dagar efter att jag plussat blev jag väldigt emotionell. Det är nog inte bara graviditetshormonerna utan alla känslor som väller upp efter år av försök. Det är nog det du känner också. Jag fokuserade som du på nästa spruta, VUL osv....sen när man fick det där efterlängtade plusset då kom alla känslor upp som trängts tillbaka av just tankarna på den där nästa sprutan, det där nästa VUL:et osv...känslorna av hur jobbigt det faktiskt är att ta den där sprutan, göra det där VUL:et.
    Det är bra att mitt inlägg glädjer och sprider hopp. Att titta på lilla Elsa som just nu sover i babysittern känns nästan overkligt, som att jag fått henne från sjukhuset. Att förstå att HON legat i MIN mage det är svårt.
    Jag hoppas innerligt verkligen super otroligt megamycket att ni alla här ska få era barn!
    KRAM och massor med hejjarrop till er från mig och lilla Elsa.

• Cahela

Curly: Vad du än gör, JOBBA INTE!! I en annan tråd jag hänger i så fick en tjej blödning tidigt och det var sängliggande som gällde för henne. Du kommer ångra dig bittert och du jobbar och det blöder mer.
    Tänk på att det trycker på neråt när du går så lägg dig för sjutton gubbar i soffan och gör INGENTING annat innan VUL i veckan.

• Cahela

Hon var sängliggandes till v 13 och det är hon VÄLDIGT tacksam för idag då hon födde en frisk liten kille i julas.

• Cahela

Curly: Bra, att du tar det lugnt.  Finns inget jobb i världen som är värt att riskera ngt för dig nu.

• Cahela

Curly: Är så ledsen för eran skull!! Usch, nu gråter jag..så orättvist. STOR STOR KRAM!!!

Har inte lyckats komma in på FL sen i tisdags eftermiddag då det stått att sidan kan inte visas eller liknande felmeddelande.

• Cahela

pp08: Grattis är du också gravid?! Härligt med plusvåg nu vill vi har fler plus här.

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen