Curly: Jag fick oxå en brun flytning i början som höll i sig något dygn. Minns att jag skulle gå på sista träffen med adoptionskursen och jag satt där med en klump i halsen och ursäktade mig i pausen med att jag var tvungen att gå hem. Gick hem, tittade i trosorna och där var fortsatt rödbrunt...dagen efter ringde vi CvL som sa att det kunde vara så i början. Det försvann men sen kom något tillbaka i v 17 tror jag. Sen en liten blodblandad flytning i v 27 och sen ja...sen v 35 och då kom lillskruttan.
Tjorven: Mitt nya liv, ja så kan man kalla det. Jag känner att det är en nystart eller annan fortsättning på livet.
Jag önskar verkligen verkligen verkligen verkligen att ni ska få uppleva detta. Jag kan inte låta bli att ta i henne nästan hela tiden. Hon sover bredvid mig på nätterna och jag flyger upp i sängen när hon hostar till, kräks eller andas lite speciellt. Sover som på nålar men ändå djupt på något konstigt sätt. Just nu ligger hon och kämpar för att vara vaken så snart ska jag gå in och pilla lite på henne, ljuva lilla varelse som hon är min dotter. Känns mycket speciellt och högtidligt att kunna säga MIN DOTTER! Ska ringa CvL imorgon för att bestämma tid med dom när jag ska komma upp och visa upp henne för dom. Det är en promenad på en 40 minuter härifrån så det är alldeles lagom.
JAG HÅLLER MINA TUMMAR FÖR ER ALLA KÄMPARE ATT NI SKA FÅ ERAT PLUS! JAG FORTSÄTTER HÄNGA KVAR HÄR FÖR DEN HÄR TRÅDEN MÅSTE JAG KÄMPA VIDARE MED ER I. KRAM!